گروه : دسته‌بندی نشده

فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری یک سارق با ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ “قاسم جانعلی‌پور” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کاشف خبر ، با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در شهر لاهیجان، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.
این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی ضمن بررسی دقیق صحنه‌های وقوع سرقت، گشت‌زنی‌های نامحسوس در مناطقی که احتمال وقوع سرقت‌های مشابه در آن وجود داشت را در اولویت کار قرار دادند.
وی تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که سارق این پرونده‌ها با یک دستگاه خودرو پیکان وانت اقدام به سرقت می‌کند و این موضوع به تمامی واحد‌های گشتی سطح شهرستان لاهیجان اعلام شد.
سرهنگ جانعلی‌پور در ادامه داد با بیان اینکه ماموران انتظامی بخش رودبنه حین گشت‌زنی به یک دستگاه خودرو پیکان وانت مشکوک شده و آن را متوقف کردند اذعان داشت: پس از استعلام صورت گرفته مشخص شد، پلاک این خودرو سرقتی است.
این مقام انتظامی تصریح کرد: راننده ۳۸ ساله برای سیر مراحل قانونی به مقر انتظامی دلالت و در تحقیقات پلیس علاوه بر ۶ فقره سرقت از منازل نیمه کاره به ۲ فقره سرقت داخل خودرو، یک فقره سرقت سیم برق و یک فقره سرقت منزل اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پایان با اشاره به اینکه مالخر ۳۷ ساله این پرونده نیز دستگیر و به همراه سارق به مرجع قضائی معرفی شد تاکید کرد: با رعایت هشدار های پلیس در زمینه پیشگیری از سرقت، به راحتی می‌توان سارقان را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشت.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان