گروه : دسته‌بندی نشده

به گزارش کاشف خبر ؛ پیام یونس محمودی فرماندار شهرستان لاهیجان بدین شرح می باشد:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

سیزده آبان، بیانگر عشق ملت شریف ایران، خصوصا قشر پویای دانش آموز به سربلندی و شکوه نظام مقدس جمهوری اسلامی است. تبعید امام خمینی(ره) در ۱۳ آبان سال ۱۳۴۳، کشتار دانش آموزان و دانشجویان در سال ۵۷ و نهایتاً تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ در سال ۵۸، این یوم الله را برای همیشه در حافظه ایرانیان ثبت و در تاریخ معاصر کشور جاودانه کرده است.

بدینوسیله به اطلاع مردم شریف شهرستان لاهیجان میرسانم، همه ما به تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رعایت دقیق مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا را وظیفه شرعی و قانونی خود دانسته و امروز به رغم آمادگی کامل برای برگزاری تجمع، بنابر ضرورت‌های اعلامی و شرایط پیش آمده از موج شدید شیوع ویروس منحوس کرونا در سطح کشور، لغو مراسم بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» را در شهرستان اعلام می‌کنیم.

امّا این اقدام ضروری لغو مراسم برای حفظ سلامت عمومی مردم عزیز، از روح استکبارستیزی ملت بزرگ، ظلم ستیز و شجاع ایران اسلامی نسبت به «نظام سلطه و استکبارجهانی» نکاسته و همچنان خشم انقلابی ملت رشید ایران، نسبت به مستکبران عالم و نظام سلطه بین الملل زنده نگاه داشته و پاسخ به اهانت بی شرمانۀ رئیس جمهور فرانسه به ساحت قدسی پیامبر اعظم «صلی الله علیه و آله و سلم» را برای خود محفوظ می‌دارد و ان‌شاالله با استفاده از رسانه ملی و فضای مجازی به گرامیداشت این امر مهم خواهیم پرداخت.

اینک ضمن تبریک ولادت پیامبر عظیم‌الشان اسلام حضرت محمد (ص) در چهل و دومین سال حیات پربرکت انقلاب، اینجانب فرارسیدن روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز را به اهالی ولایی شهرستان لاهیجان، خصوصا دانش آموزان عزیز و خانواده های محترم آنان تبریک می‌گویم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان