گروه : دسته‌بندی نشده

فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۷ نفر از اراذل و اوباش درگیری و تیراندازی شب گذشته شهرستان لاهیجان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کاشف خبر ، سردار “عزیزاله ملکی” در گفت‌وگو با پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری و تیراندازی در منطقه لیالستان شهرستان لاهیجان، بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه با حضور پلیس در محل حادثه و بررسی به عمل آمده مشخص شد که چند نفر بر سر اختلافات مالی با یکدیگر درگیر شده‌اند افزود: یک نفر از عاملان درگیری که از اراذل و اوباش سابقه‌دار بوده به وسیله اسلحه شکاری به خودرو پژو طرف دیگر درگیری شلیک و از محل متواری شده است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه در صحنه درگیری دو متهم ۲۵ و ۳۶ ساله که برادرند، دستگیر شدند، تص‰ریح کرد: بلافاصله دستگیری سایر عوامل این درگیری در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سردار ملکی با بیان اینکه با اشراف اطلاعاتی پلیس متهم اصلی و عامل تیراندازی این پرونده و مخفیگاه وی شناسایی شد، ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی طی دو عملیات جداگانه، اراذل و اوباش دخیل در این پرونده شامل متهم ۳۴ ساله و همدستان ۳۰، ۳۲، ۳۵ و ۳۹ ساله‌اش را در کمتر از ۱۵ ساعت دستگیر کردند.

وی با اعلام اینکه یک قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز مورد استفاده در درگیری و ۳ تیغه قمه از متهمان کشف شد اذعان داشت: ۷ متهم این پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان تاکید کرد: برخورد با اراذل و اوباش از خواسته‌های مردم و یکی از اولویت‌های اصلی پلیس است و نیروی انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با اینگونه افراد برخورد می‌‌کند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان