گروه : دسته‌بندی نشده

کاشف خبر / با توجه به شیوع ویروس کرونا راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در لاهیجان نخواهیم داشت و فقط به صورت تجمع در میدان وحدت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

یونس محمودی، فرماندار شهرستان لاهیجان در جلسه ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان اظهار داشت: مقبولیت و مشروعیت انقلاب اسلامی برای همگان و حتی دشمنان این نظام، پر واضح است.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توانست با حمایت و هدایت حضرت امام (ره)، انقلابی بی بدیل و بی نظیر را پرورش داده و به جهان صادر کنند.

نماینده عالی دولت در لاهیجان، انقلاب اسلامی را دارای مبانی و اعماق دینی، فکری، فرهنگی و ارزشی دانست و گفت: هر ساله به مناسبت های مختلف، با قوت و شدت از ابعاد انقلاب اسلامی صیانت و دفاع می کنیم.

محمودی با بیان اینکه به دشمنان ثابت خواهیم کرد که این انقلاب دارای ماهیت اصلی است، گفت: دشمنان تلاش می کنند تا یاس و ناامیدی را در جامعه تکثیر دهند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ما ثابت شده و مقتدر است و با جلال و جمال، اهداف کیفی و کمی خود را دنبال می کند.

فرماندار لاهیجان اظهار داشت: در ۱۳ آبان امسال باید هژمونی آمریکا را در هم شکست و مردم در این روز با حضور پرشکوه خود در تجمع بار دیگر اقتدار، عظمت و ولایت مداری خود را در عرصه‌های جهانی اثبات خواهند کرد.

محمودی در پایان خاطر نشان کرد: سیزده آبان به منزله غلبه ملت ایران بر همه دسیسه‌های استکبار جهانی بود و مردم هیچگونه شک و نا امیدی را در باورمندی خود به مبانی انقلاب راه نخواهند داد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان