گروه : دسته‌بندی نشده

فرماندار لاهیجان، اتخاذ سیاست های پیشگیرانه را اولویت کاری مدیران دانست و گفت: کاهش آسیب های روحی، جسمی و طبیعی با رویکرد پیشگیرانه سیاست دولت است، از این رو همه مدیران شهرستان باید اولویت خود را بر این مبنا قرار دهند.

به گزارش پایگاه خبری کاشف خبر ، یونس محمودی در جلسه شورای پدافند غیرعامل لاهیجان با اشاره به اهمیت و حساسیت این کارگروه در شهرستان، گفت: پیش بینی، پیشگیری و مقابله سه وظیفه اصلی مدیران دستگاه های اجرایی در رابطه با حوادث است.

وی کارگروه های مدیریت بحران و پدافند غیرعامل را مکمل یکدیگر دانست و گفت: این کارگروه ها، دارای اهداف یکسان اما اشکال مختلف هستند.

فرماندار لاهیجان خاطر نشان کرد: فلسفه نشست پدافند غیرعامل، حفظ آمادگی و شناسایی نقاط ضعف و تبدیل آن به نقاط قوت است.

محمودی با تاکید به مدیران در راستای حفظ آمادگی همیشگی در برابر وقوع هرگونه حوادث غیر مترقبه، گفت: مانورهای هر دستگاه اجرایی، آمادگی و توان لجستیکی آن مجموعه را افزایش می دهد.

وی با تاکید بر مقاوم سازی پل های قدیمی و ابنیه شهرستان لاهیجان اظهار داشت: با استفاده از روش های نوین، مردم نباید با قطع خدمات عمومی در مواقع بحرانی مواجه شوند.

فرماندار لاهیجان استفاده از نیروهای مستعد و توانمند مردمی را ضروری دانست و گفت: نیروهای بسیج، هلال احمر، ارتش، نیروی انتظامی و غیره، همواره در مواقع بحرانی می توانند کمک حال دستگاه های اجرایی باشند.

محمودی افزود: ایجاد انگیزه و نیز آموزش های مستمر و مداوم توسط همه دستگاه ها در زمینه پدافند غیرعامل، می تواند اقدام مهمی در کاهش خطرات ناشی از بحران احتمالی تلقی شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان