گروه : دسته‌بندی نشده

کاشف خبر / صبح امروز در پی آتش‌سوزی بازارچه ساحلی شهر دیلم، توسط مدیریت بحران و نیروهای مردمی اقداماتی برای مهار آتش انجام شد که شعله های آتش به شکل کلی مهار شده و واحدهای فعال در مرحله کولینگ یا سرد کردن آتش و محل حادثه هستند.

مدیرکل بحران استانداری بوشهر در تشریح جزئیات این حادثه به ایسنا گفت: متاسفانه کل بازارچه مذکور در مساحت حدود ۲۳۱۵ مترمربع دچار حریق یا آتش سوزی شده که شامل ۲۰۰ واحد صنفی توزیعی اجناس عموما خارجی و داخلی است.

به گزارش ایسنا، سقف بازارچه مذکور به دلیل وضعیت خاص فایبرگلاس و تمام واحدهای صنفی مستقر در محل بازارچه طعمه آتش شده اند.

جهانگیر دهقانی توضیح داد: از جمله اقدامات صورت گرفته به منظور مهار آتش سوزی مذکور بازارچه ساحلی دیلم اعزام ۷ دستگاه ماشین آتش نشانی، اعزام ۴ تانکر آبرسان کمکی، اعزام آمبولانس اورژانس شهری به منظور کمک به حادثه دیدگان احتمالی، اعزام واحد اتفاقات برق و آب به منظور اقدامات احتیاطی در حوزه شبکه برق و گاز منطقه مذکور که مجموع واحدهای عملیاتی و ‌اتفاقات از دستگاه های اجرایی عضو مدیریت بحران شهرستان و شهرستانهای همجوار و تاسیسات نفت و گاز مستقر در شهرستان برای کمک به اطفا حریق و اقدامات احتیاطی لازم در محل حادثه مستقر شده و همراهی کردند.

وی افزود: همچنین نیروی انتظامی و پلیس راهور نیز با هدف کنترل نظم و امنیت مردمی و ترافیک ایجاد شده در محدوده مذکور از ابتدای حادثه وجود داشته است.

گفتنی است هنوز علت دقیق حادثه آتش سوزی مشخص نشده و پس از اطفا کامل حریق و کنترل آتش از سوی این موضوع بررسی خواهد شد.

 

ایسنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان