گروه : دسته‌بندی نشده

در دومین روز از هفته دولت آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی منظر با حضوررییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی لاهیجان افتتاح شد

به گزارش کاشف خبر ؛در دومین روز ازهفته دولت آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی “منظر” به مدیریت ساحل سادات تولایی با حضور رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان افتتاح شد.

آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی “منظر” که در سال ۹۸ مجوز آن صادر شده است به دلیل همه گیری بیماری کرونا آغاز به کار آن با تاخیر همراه شد.در این مراسم علاوه بر مدیریت اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و کارشناس هنری این اداره به دلیل همین بیماری،تعداد کمی از هنرمندان شهرستان دعوت شدند که در این میان محمد مستشاری از اساتید نقاشی نیز جزء مدعوین بود.

مجوز این آموزشگاه که در زمینه طراحی،نقاشی،سفالگری و سایر شاخه های تجسمی فعالیت خواهد کرد براساس نظر شورای رسیدگی و نظارت بر آموزشگاه ‌های آزاد هنری و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان با عنوان “منظر” در شهرستان لاهیجان به نشانی خیابان شهید رجایی کوچه ششم صادر شد.

در شهرستان لاهیجان ۲۸ آموزشگاه آزاد هنری دارای مجوز از اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی گیلان در رشته های موسیقی،تئاتر،سینما،خوشنویسی وهنرهای تجسمی فعالیت می کنند که هر ساله بر تعداد آن افزوده می شود.

یادآورمی شود فعالین هنری در رشته های مختلف که دارای تحصیلات هنری یا پیشه نامه قابل توجهی هستند می توانند با مراجعه به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان متقاضی اخذ مجوز شوند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان