گروه : دسته‌بندی نشده

در نشست شورای اسلامی شهر لاهیجان به مناسبت زادروز ابوعلی سینا و بزرگداشت مقام پزشک، از تنی چند از پزشکان لاهیجانی به نمایندگی از جامعه پزشکی تجلیل به عمل آمد.

جواد نجار تمیزکار گفت : جامعه پزشکی در دنیا جایگاه خاصی دارد و در حال حاضر در دنیا اگر سخن از پزشک مجرب و متخصص به میان می آید ، پزشکان ایرانی با علم و دانش خود نیز حرفی برای گفتن دارند و در برخی رشته‌ها در رتبه نخست منطقه و جایگاه برتر در دنیا قرار داریم و بسیاری از جراحان ایرانی در دنیا مشهور هستند.
رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان با اشاره به بحران ویروس کرونا ، کادر پزشکی و پرستاران را رزمندگان خط مقدم مقابله با ویروس کرونا نامید و افزود : کادر درمان و جامعه پزشکی مان در دوران کرونا سنگ تمام گذاشتند و فداکاری‌ها و تلاش خالصانه جامعه پزشکی در درمان بیماران مبتلا به کووید ۱۹ برای همیشه در یادها ماندگار و باقی خواهد ماند . وی گفت : آحاد مختلف مردم پزشکان را با رزمندگان در زمان دفاع مقدس مقایسه کنند، همچون فداکاری رزمندگانی که به وقت بمباران‌های شیمیایی به جنگ با دشمن پرداختند و مردم قدردان کادر پزشکی و درمان هستند.
وی ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش ادامه داد: جامعه ایثارگر و پر افتخار پزشکی در مبارزه با بیماری کووید ۱۹ تعدادی از اساتید و بهترین اعضای خود را از دست داد و به رغم همه کاستی‌ها و مشکلات، به مردم خدمت ارائه می‌کنند . وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جامعه پزشکی که با از خودگذشتگی و فداکاری به درجه رفیع شهادت نائل گردیدند، به نمایندگی از مردم لاهیجان روز پزشک را به تمامی طبیبان فرزانه و جامعه پزشکی تلاشگر ایران اسلامی بالاخص پزشکان سخت کوش شهرستان لاهیجان تبریک گفت و از ایثار و فداکاری این عزیزان قدردانی نمود.
یوسف قیامتیون نیز ضمن تبریک زادروز حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک ، اظهار داشت :جامعه پزشکی ایران در دوره کرونا با وجود فراز و نشیب‌های بسیار، عملکرد درخشانی از خود نشان دادند و با توجه به شرایط کرونا ، امسال جایگاه مقدس و ارزشمند پزشکان بیشتراز گذشته دیده شد. وی گفت : از زحمات کلیه پزشکان و کادر درمان در مقابله با ویروس کرونا تشکر می کنم و برایشان آرزوی سلامتی و توفیق دارم.

دکتر زری رضایی خلیق رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان ضمن قدردانی از همکاری همه دستگاه‌ها به ویژه شورای اسلامی شهر و شهرداری لاهیجان در مقابله با ویروس کرونا، اظهار داشت : ایجاد فضای همدلی و همکاری برای مقابله با ویروس کرونا در لاهیجان ستودنی بود و شاید در برخی از شهرها ، حتی بین بیمارستان های دولتی و خصوصی هم همکاری وجود نداشت.
وی با تبریک روز پزشک ، از تلاشهای خالصانه و صادقانه پزشکان ، کادربهداشت و درمان که با کمبود وسایل حفاظتی ، جان برکف به مردم خدمت کردند قدردانی نمود و یاد شهدای سلامت را گرامی داشت .
پزشکان و روسای بیمارستان های لاهیجان نیز ضمن قدردانی از دعوت بعمل آمده ، از همکاری مدیریت شهری در دوران اوج کرونا قدردانی نمودند و اظهار داشتند: همکاری شورا و شهرداری با جامعه پزشکی شهر می تواند اتفاقات خوشایندی را در حوزه سلامت شهروندان رقم بزند و بر ادامه همکاری مدیریت شهری تا مهار کامل ویروس منحوس کرونا تأکید نمودند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان