گروه : دسته‌بندی نشده

سید مسعود طباطبایی جانباز ۶۵ درصد که با دوچرخه سفرش را ۱۱ مردادماه امسال از جلفا از آذربایجان شرقی آغاز کرده است، به همراه تیم دوچرخه ‌سواران قروه از استان کرمانشاه روز گذشته وارد لاهیجان شدند. این دوچرخه‌سوار دوستدار محیط زیست با همکاری سازمان نظام پزشکی لاهیجان- سیاهکل و مسوولان بیمارستان‌های پیروز و میلاد لاهیجان به پاس گرامیداشت فداکاری‌های مدافعان سلامت اقدام به کاشت نهال نمودند.
به گزارش پایگاه خبری کاشف خبر ، سید مسعود طباطبایی جانباز ۶۵ درصد که با دوچرخه سفرش را ۱۱ مردادماه امسال از جلفا از آذربایجان شرقی آغاز کرده است، به همراه تیم دوچرخه ‌سواران قروه از استان کرمانشاه روز گذشته وارد لاهیجان شدند. این دوچرخه‌سوار دوستدار محیط زیست با همکاری سازمان نظام پزشکی لاهیجان- سیاهکل و مسوولان بیمارستان‌های پیروز و میلاد لاهیجان به پاس گرامیداشت فداکاری‌های مدافعان سلامت اقدام به کاشت نهال نمودند.

در مراسم روز گذشته نخست نمایندگان نظام پزشکی به همراه تیم دوچرخه‌سواران سفیر سلامت با حضور بر مزار زنده‌یاد «دکتر رضا کوچکی‌نیا» اولین شهید مدافع سلامت ایران در توفان کرونا یاد و خاطره وی را گرامی داشتند.
سپس در مراسمی نمادین با حضور در بیمارستان خصوصی میلاد لاهیجان، درخت کاجی را در محوطه این بیمارستان برای یادبود «نرجس خانعلی‌زاده» اولین پرستار مدافع سلامت کشور بر زمین نشاندند.
در پایان نیز درخت کاجی را در مقابل بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان به یادبود «نادر حسین‌پور» همکار حراستی این بیمارستان کاشته شد.

در این مراسم گروه موسیقی شهرداری با نواختن مارش سرود ملی به کادر درمان و شهدای مدافع سلامت ادای احترام نمودند.

گفتنی است که درخت یادبود «دکتر رضا کوچکی‌نیا» در مراسمی به محوطه نظام پزشکی لاهیجان- سیاهکل منتقل خواهد شد.

سید مسعود طباطبایی بازنشسته ارتش است که در سال ۶۵ در منطقه سومار نفت شهر بر اثر اصابت خمپاره به درجه جانبازی نائل شد و تاکنون ۸۵۰ نهال به یاد شهدا در شهرهای مختلف کشورمان کاشته است.

ابریشم پرس

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان