گروه : دسته‌بندی نشده

مدیر روابط عمومی استانداری گیلان در تشریح شیوه‌نامه مراسم افتتاح پروژه‌های هفته دولت امسال گفت: با رویکرد کاهش جمعیت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، نماینده عالی دولت در استان بدون همراهی معاونان و مدیران کل استانداری در شهرستان ها حضور می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری کاشف خبر ؛ امیرحسین کبیری با گرامیداشت هفته دولت و نثار درود و صلوات به روان پاک شهدای والامقام دولت بیان داشت: با عنایت به ضرورت مقابله با شیوع ویروس کرونا و نیز رعایت پروتکل های بهداشتی، برای مراسم افتتاح پروژه های هفته دولت امسال شیوه نامه ای تدوین شده است.

وی در توضیح این شیوه نامه گفت: مراسم استقبال رسمی شامل فرماندار و اعضای شورای تامین از استاندار محترم در ورودی شهر، برگزار نمی شود و ایشان مستقیماً در محل افتتاح حضور می‌یابد.

وی با تصریح اینکه در هیچ‌یک از برنامه‌های استاندار برنامه سخنرانی لحاظ نشده، افزود: از دعوت تمامی مدیران شهرستانی برای حضور در مراسم افتتاح بر اساس روال سال های گذشته، اجتناب و فقط از مدیر استانی و شهرستانی مرتبط با پروژه، امام جمعه و نماینده محترم شهرستان با حضور در محل مراسم دعوت به عمل می‌آید.

وی همچنین تاکید کرد: پیرو بخشنامه‌های ابلاغی گذشته؛ به فرمانداران تأکید مجدد شد تا از نصب هرگونه بنر خوش‌آمدگویی برای استاندار و مقامات استانی در افتتاح پروژه‌ها پرهیز شود.

مدیر روابط عمومی استانداری گیلان با اشاره به افتتاح همزمان برخی پروژه‌های شهرستانی، بر لزوم تمهید مقدمات لازم برای حضور حداقلی افراد در برنامه‌های بهره‌برداری از پروژه ها و عدم راه‌اندازی کاروان خودرویی تاکید و اضافه کرد: در صورت صلاحدید، خودرو خبرنگاران صرفاً با ۵۰ درصد ظرفیت و البته رعایت پروتکل های بهداشتی همراه خواهد بود.

وی یادآور شد: مراسم در فضای باز، انجام و مکان برگزاری نیز قبل از شروع جلسه، ضدعفونی می‌شود.

وی الزام استفاده از ماسک برای تمامی شرکت‌کنندگان، رعایت فاصله گذاری در چینش صندلی ها و عدم توزیع مواد غذایی و پذیرایی در زمان اجرای برنامه (صرفاً آب آشامیدنی) را از دیگر موارد مورد تاکید در این شیوه نامه ذکر کرد.

مدیر روابط عمومی استانداری گیلان خاطرنشان کرد: امسال با رویکرد کاهش جمعیت ، استاندار بدون همراهی معاونان و مدیران کل استانداری در شهرستان ها حضور می یابد.

وی مسئول نظارت بر حسن اجرای این بخشنامه را حسب دستور نماینده عالی دولت در استان، فرمانداران عنوان کرد.

مدیر روابط عمومی استانداری گیلان گفت: هماهنگی با مدیران کل استانی و مرتبط با برنامه ها نیز بر عهده فرمانداران است.

در هفته دولت سال جاری یک هزار و ۴۴ پروژه با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۳۸۷ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد. این میزان اعتبار نسبت به سال قبل ۵۵ درصد رشد دارد.

از مجموع اعتبارات پروژه‌های هفته دولت امسال یک هزار و ۴۷۰ میلیارد تومان نیز مربوط به بخش خصوصی است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان