گروه : دسته‌بندی نشده

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: مسافرت های تعطیلات گذشته، خیز بیماری کرونا برای اوج گرفتن شیوع دوباره در گیلان بود به طوری که آمار مبتلایان به کوید ۱۹در مناطق گردشگرپذیر و ییلاقی استان به علت حضور مسافران و گردشگران افزایش یافته است..

به گزارش کاشف خبر ؛ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت : امروز۵۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در گیلان شناسایی و در بیمارستان های استان بستری شدند که بر این اساس مجموع بیماران کووید ۱۹بستری در بیمارستان های گیلان به ۲۰۰ نفر رسید.

آبتین حیدرزاده با بیان اینکه در ۲ ماه گذشته تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان های گیلان روزانه بین ۱۸۰ تا ۲۲۰ نفر در نوسان بود افزود : مسافرت های تعطیلات گذشته، خیز بیماری کرونا برای اوج گرفتن شیوع دوباره در گیلان بود به طوری که آمار مبتلایان به کوید ۱۹در مناطق گردشگرپذیر و ییلاقی استان به علت حضور مسافران و گردشگران افزایش یافته است.

وی از شهروندان و مسافران خواست از ماسک استفاده کننده و مرتب دست های خود را بشویند و یا از مواد ضد عفونی کننده استفاده کنند تا زنجیره انتقال این ویروس قطع شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در خصوص خطر ابتلای سالمندان به بیماری کرونا که بخش قابل توجهی از جامعه آماری گیلان را تشکیل می دهند هم هشدار داد و گفت : بیماران بی علامت و یا با علائم خفیف، گروه پر خطری هستند که می توانند در تماس با سالمندان این بیماری را انتقال دهند.

برنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان