گروه : دسته‌بندی نشده

رجایی با اشاره به اصلاح پیاده رو میدان اصلی شهر اظهار کرد: تا یک ماه آینده که آغاز احداث میدان اصلی شهر و ساخت المان میدان آغاز می‌شود.

به گزارش کاشف خبر ,مهدی رجایی در جمع خبرنگاران با قدردانی از عملکرد اصحاب رسانه گفت: رویکرد شهرداری همواره رویکرد تعاملی بوده و اعتقاد داریم که رسانه‌ها می‌توانند بازوان مدیریت شهری باشند و در عمل نیز شاهد این بودیم که رسانه‌ها نقش گسترده‌ای در پیشرفت شهر داشته‌اند.

شهردار لنگرود با اشاره به اقدامات انجام شده د دوران شیوع کرونا گفت: رضایت‌مندی نسبی مردم لنگرود در این مورد حاصل شده و استانداری گیلان نیز از شهرداری‌های لنگرود، لاهیجان و انزلی به عنوان شهرداری‌های پیشرو در خدمت‌رسانی به مردم قدردانی کرده است و خوشحالیم که توانستیم قدم‌های مثبتی در این راستا برداریم.

ادامه نهضت آسفالت در حال اجراست

وی با بیان اینکه در این دوران هیچ وقفه‌ای در پروژه‌های عمرانی ایجاد نشده، گفت: سرعت کارهای عمرانی در این ایام بیشتر شده و ادامه نهضت آسفالت در حال اجراست.

رجایی با بیان اینکه بحث آبگرفتگی و چاله خیابان‌های لنگرود در دوره‌ای زبانزد بوده و حتی برای آن نیز شعر سروده بودند، گفت: به دلیل آبگیر بودن، آسفالت شهر که از حقوق اولیه شهروندان است نیز از کیفیت مناسبی برخوردار نبود.

شهردار لنگرود با بیان اینکه مدیریت شهری در ابتدا اقدام به روکش آسفالت و رفع مشکل آبگرفتگی خیابان‌ها کرد، افزود: در نیمه اول سال ۹۹ برابر با ۷ هزار مترمربع آسفالت انجام شده که به ۱۰ هزار مترمربع افزایش می یابد.

اعتبار مورد نیاز برای آسفالت ۱۰ میلیارد تومان است

وی با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز برای آسفالت ۱۰ میلیارد تومان است، گفت: سال گذشته ۲۰ کیلومتر لایروبی شبکه فاضلاب انجام گرفت و چشم انداز سال جاری نیز ۳۰ کیلومتر است.

رجایی یکی از بزرگترین اقدامات شهرداری لنگرود در سال جاری را احداث یک مرکز تفریحی در جوار پل خشتی لنگرود عنوان کرد و گفت: در همان محل اسکله قایق سواری احداث می‌شود تا با لایروبی رودخانه توسط دستگاه پیشرفته آرزوی بزرگ مردم برای قایق سواری در رودخانه لنگرود تحقق می‌یابد.

شهردار لنگرود با اشاره به قول جانباز مدیرعامل آب و فاضلاب کشور مبنی بر حل مشکل فاضلاب سرازیر شده به رودخانه و اعتبارات در نظر گرفته شده امیدوارم آبفا هرچه سریعتر این مشکل را حل کند.

اصلاح خیابان شهید اسدآبادی با استفاده از اعتبارات استانی | آغاز احداث میدان اصلی شهر و ساخت المان

وی اصلاح خیابان شهید اسدآبادی را از دیگر برنامه‌ها دانست و با اشاره به مناقصه برگزار شده گفت: با استفاده از اعتبارات استانی این پروژه آغاز می‌شود.

رجایی با اشاره به اصلاح پیاده رو میدان اصلی شهر اظهار کرد: تا یک ماه آینده که آغاز احداث میدان اصلی شهر و ساخت المان میدان آغاز می‌شود.

شهردار لنگرود با اشاره به طرح محوطه‌سازی رو به روی سپاه برای احداث پارک اظهار کرد: در حوزه ورزش نیز سال گذشته اقدامات زیادی صورت گرفت و امسال نیز به دنبال افزایش سرانه فضای ورزشی هستیم.

وی با اشاره به افتتاح زمین چمن مصنوعی در ایام عید فطر گفت: زمین چمن دیگری نیز به زودی به بهره‌برداری می‌رسد و در شمال پارک فجر یک زمین استاندارد والیبال ساحلی که در آن امکان برگزاری مسابقات بین المللی نیز وجود داشته باشد در دستور کار است.

طرح شهرداری برای احداث زمین بسکتبال خیابانی

رجایی از طرح شهرداری برای احداث زمین بسکتبال خیابانی خبر داد و گفت: تمرکز شهرداری برای احداث فضای ورزشی است.

وی با اشاره به کنارگذر درویشانبر اظهار کرد؛ احداث این مسیر پس از ۱۲ سال آغاز شده و درحال احداث پل هستیم که پس از اجرای پل با آسفالت مسیر یک خیابان بسیار زیبا از میدان شهید املاکی تا کشتارگاه سابق افتتاح خواهد شد و سبب کاهش بار ترافیک ورودی به داخل شهر می‌شود.

شهردار لنگرود با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد پروژه کارخانه کمپوست تکمیل شده، افزود: در فاز دوم احداث و نصب سوره در دستور کار است که اگر مشکلی شبیه کرونا یا برف سال گذشته پیش نیاید تا پایان سال مالی ۹۹ اتمام پروژه را شاهد خواهیم بود و برای همیشه معضل دفن زباله پایان می‌یابد.

رجایی با اشاره به احداث چندباب مغازه تجاری بدون دریافت پروانه و سند در جاده چمخاله توسط شهرداری گفت: پس از شروع به کار شورای پنجم برای این ۳۲ باب مغازه پروانه و سند دریافت شده و جهت دریافت مشارکت مدنی سرمایه گذار اقدام شده‌ است و در نهایت سرمایه‌گذار انتخاب شده و مغازه‌ها با سرعت در حال احداث است.

شهردار لنگرود از پیگیری برای جذب سرمایه‌گذار در پارک فجر لنگرود خبر داد و کفت: بازگشت سرمایه در حوزه گردشگری بالا است و از سرمایه‌گذاران دراین حوزه استقبال می‌کنیم.

دیارمیرزا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان