گروه : دسته‌بندی نشده

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان با بیان اینکه توسعه دولت الکترونیک یکی از مهمترین برنامه ها و اهداف دولت تدبیر و امید است، گفت: حوزه خدمات شهری از حیث خدمت رسانی مستمر به شهروندان نقش موثری در روند توسعه دارد، از این رو باید رضایتمندی حداکثری شهروندان در راس اقدامات دستگاه های خدمات رسان قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری کاشف خبر، مهندس کیمیا تنهایی در جلسه کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی شورای توسعه مدیریت استان گیلان با تشریح وظایف این کمیته، به مقوله برنامه ریزی، مستندسازی و تهیه شناسنامه خدمات الکترونیک دستگاه ها و راهبری اجرای برنامه ها به عنوان یکی از وظایف کمیته تأکید کرد و افزود: کمیته شهر هوشمند در زیر کمیته توسعه دولت الکترونیک باید تشکیل شود تا شاهد هوشمندسازی خدمات شهری باشیم.

وی خاطرنشان کرد: حوزه خدمات شهری از حیث خدمت رسانی مستمر به شهروندان نقش موثری در روند توسعه دارد، از این رو باید رضایتمندی حداکثری شهروندان در راس اقدامات دستگاه های خدمات رسان قرار گیرد.

وی در ادامه با تأکید بر لزوم برگزاری نشست های مشورتی جهت هماهنگی بیشتر دستگاههای اجرایی در ارائه خدمات الکترونیک بیان داشت: هدف از تشکیل این شورا برپایی کانون گفتگو، هم اندیشی و هماهنگی در جهت ایجاد وحدت رویه در پیشبرد اهداف دولت الکترونیک و حذف موازی کاری دستگاههای اجرایی است.

 

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان