گروه : دسته‌بندی نشده

مصطفی مدبر گفت: ورزشگاه ۷هزار نفری شهدای اسلامشهر جهت میزبانی مطلوب از بازیهای تیم سایپا در مسابقات لیگ برتر توسعه خواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری کاشف خبر، مصطفی مدبر که در نشست امضاء تفاهم نامه انتقال باشگاه فرهنگی- ورزشی سایپا به اسلامشهر در دفتر فرماندار شهرستان اظهار داشت: ما صرفاً به برگزاری مسابقات تیم فوتبال سایپا در ورزشگاه شهدای اسلامشهر اکتفا نخواهیم کرد و به تدریج و با مهیا شدن بستر لازم فعالیت های ورزشی باشگاه سایپا به اسلامشهر انتقال خواهد یافت.

وی تصریح کرد: گسترش استادیوم، احداث زمین تمرین، ساخت محل اقامت برای تیم های میهمان و میزبان از جمله اقداماتی است که در این مجموعه ورزشی انجام خواهد شد.

مدبر ادامه داد: در صورت تامین استانداردهای اعلام شده از سوی سازمان لیگ جهت میزبانی مسابقات لیگ برتر از جمله گیت های ورودی استاندارد، نصب دوربین، بلیط فروشی الکترونیکی، تامین روشنایی مناسب مسابقات تیم فوتبال سایپا در مسابقات لیگ برتر از ورزشگاه پاس قوامین به ورزشگاه ۷ هزار نفری شهدای اسلامشهر منتقل خواهد شد.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا همچنین با اشاره به فعالیت حرفه ای باشگاه سایپا در رشته فوتبال و در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید، بزرگسالان و آکادمی سایپا افزود: این باشگاه در سایر رشته‌ها از جمله والیبال، واترپلو، اتومبیل رانی، شطرنج و… نیز حضور فعالی دارد و ورزشکاران ما در این رشته‌ها نیز افتخارات بسیاری را کسب کرده اند.

او در پایان اظهار داشت: با استقرار این باشگاه در اسلامشهر تحولات چشمگیری در ورزش این شهرستان رخ خواهد داد و از استعدادهای این شهرستان و سایر شهرستانهای استان تهران در جنوب غرب استان تهران در رشته های مختلف ورزشی استفاده خواهیم کرد./برنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان