گروه : دسته‌بندی نشده

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: با توجه به اینکه تا کنون ۸۰۴۷۵ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در کشور بهبود یافته و ترخیص شده اند، ما جزو پنج کشور صدرنشین در زمینه بهبودی مبتلایان به کووید-۱۹ هستیم.

به گزارش کاشف خبر، دکتر کیانوش جهانپور در نشست ویدیو کنفرانسی با خبرنگاران، گفت: تاکید می‌کنم که رعایت فاصله‌گذاری و رعایت نکات بهداشت فردی کماکان بر قوت خود باقی است و چه بسا با وجود ترددها جدیت بیشتری را می‌طلبد. امیدواریم مردم با رعایت این نکات و با پایش رفتار اطرافیان و افراد جامعه ما و همکاران‌مان را در مبارزه و مواجهه با این ویروس منحوس یاری کنند و همراهمان باشند.

ایران جزو ۵ کشور اول دنیا در آمار بهبودیافتگان کرونا
وی با اشاره به بهبودی شمار زیادی از مبتلایان کرونا در کشور، افزود: با توجه به اینکه تا کنون ۸۰۴۷۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند، ما جزو پنج کشور صدر نشین در زمینه بهبودی مبتلایان به کووید-۱۹ هستیم.

۴ مامای ایرانی قربانی کرونا
جهانپور در ادامه صحبت هایش ضمن تبریک روز ماما، گفت: همکاران ماما خدمات زیادی را در حوزه مراقبت و مقابله با کرونا در این روزها ارائه کرده‌اند. متاسفانه چهار نفر از همکاران ماما را طی این مدت به عنوان شهید خدمت از دست دادیم و چندین نفر هم به عنوان مبتلا به کرونا درگیر بیماری بودند.

ایسنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان