گروه : دسته‌بندی نشده

اولین موسسه فرهنگی و هنری تک منظوره حوزه “مُد ولباس “در شرق گیلان مجوز فعالیت خود را دریافت کرد.

به گزارش کاشف خبر؛ اولین موسسه فرهنگی وهنری تک منظوره طراحی مد ولباس با عنوان ” طراحان مد”فعالیت خود را در شهرستان لاهیجان آغاز کرد.

محمد رضا پاینده کار مدیر این موسسه فرهنگی دلیل فعالیت در این زمینه را اهمیت دنیای مد و لباس در دنیای امروز عنوان کرد و گفت: طراحی و تولید لباس یکی از اقتصاد های نوظهور در قرن بیست و یکم است که  توانست با بهره گیری از دنیای شبکه های اجتماعی  و فناوری اطلاعات و ارتباطات، انقلابی شگرف در روند کسب و کار سنتی جهان را در این حوزه  ایجاد کند.

وی که  دارای  ۳۰ سال سابقه تولید و داشتن مجوز سری دوزی و تولید انواع پوشاک است در معرفی بیشتر خود  تعدادی از مسئولیت هایش را به این ترتیب  ذکر کرد:  مجری و مدرس دوره های متعدد خیاطی و مهارت های مرتبط با آن ، مسئول کمیسیون فنی و آموزشی اتحادیه خیاطان و بزازان و سری دوزان لاهیجان،رئیس اتحادیه خیاطان و بزازان لاهیجان و….

 محمد رضا پاینده کار در موسسه فرهنگی وهنری تک منظوره طراحان مد به گفته خود  به دنبال آن است تا در این فناوری دوخت و کسب و کارهای دنیای مد با توجه به ارزشهای اسلامی وایرانی و بومی با اتکا به رسانه های مجازی محصولات و خدمات خود را در اختیار مخاطبان قرار دهد.

در حال حاضر لاهیجان دارای ۷ موسسه فرهنگی و هنری تک منظوره و ۴ موسسه چند منظوره می باشد که بر اساس اساسنامه های خود در رشته های گوناگون فرهنگی و هنری فعالیت می کنند.

اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان آمادگی  همکاری با متقاضیان علاقه مند فعالیت در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری در قالب موسسات فرهنگی را دارد.

جهت  کسب اطلاعات بیشتر در خصوص چگونگی اخذ مجوز موسسات فرهنگی و هنری از وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی به سامانه صدور مجوز موسسات فرهنگی و هنری به نشانی :WWW. maraakez.ir مراجعه نمایید.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان