گروه : دسته‌بندی نشده

فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری یک کلاهبردار مامورنما در این شهرستان خبر داد .
سرهنگ “قاسم جانعلی‌پور” در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری کاشف خبر، در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی با معرفی خود به عنوان کارمند یکی از ارگان‌های نظامی و با وعده اشتغال برای افراد، مبالغ هنگفتی کلاهبرداری کرده است، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
این مقام انتظامی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند افزود: منزل متهم در شهرستان لاهیجان شناسایی شد.
وی با اشاره به اینکه ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند ادامه داد: متهم در حالی که قصد فرار از درب دوم منزل را داشت، دستگیر شد.
سرهنگ جانعلی‌پور تصریح کرد: در بازرسی از محل دستگیری متهم، لباس یکی از ارگان‌های نظامی، کارت شناسایی جعلی، چراغ چشمک زن ال‌ای‌دی، مهر جعلی یک شرکت و تعداد زیادی قرارداد جعلی اشتغال به کار افراد کشف شد.
این مقام انتظامی گفت: متهم ۳۳ ساله در تحقیقات پلیس به ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری از ۵ نفر اعتراف کرد که با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پایان با اعلام اینکه تحقیقات در زمینه شناسایی دیگر شاکیان این پرونده ادامه دارد از شهروندان خواست، با اطمینان از صحت اظهارات افراد، فریب وعده‌های دروغین کلاهبرداران را نخورند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان