گروه : دسته‌بندی نشده

شهردار لاهیجان گفت: با آماده باش ستاد عملیات زمستانی شهرداری لاهیجان، شهروندان نگران بارش برف نباشند.
به گزارش پایگاه خبری کاشف خبر؛، مسعود کاظمی در جلسه ستاد عملیات زمستانی شهرداری لاهیجان، افزود: مدیران شهرداری در کنار پشتیبانی اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان ارشد شهرستان از مدت ها پیش با برگزاری جلسات مختلف آماده بارش برف در شهر لاهیجان هستند.
وی افزود: با توجه به تجربیات موفق سال های گذشته، شرح وظایف هر یک از اعضای ستاد بحران در بارش برف مشخص بوده و مسیرهای اولویت بندی شده برای بازگشایی مسیرها تعیین شد است.
وی اضافه کرد: دستگاه های ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین شهرداری و بخش خصوصی از روز یکشنبه در ستاد عملیات زمستانی شهرداری مستقر بوده و آماده ارائه خدمات و برف روبی معابر هستند و همزمان با آغاز بارش برف کار خود را شروع خواهند کرد.
وی گفت: از شهروندان محترم هم درخواست می کنیم از پارک کردن خودروهای خود در معابر و زیر درختان خودداری کرده تا ماشین آلات شهرداری به راحتی برای بازگشایی معابر اقدام کنند.
وی افزود: برف نعمت الهی است که باید باعث شادی شهروندان شود و خادمان مردم در مدیریت شهری به صورت شبانه روز آماده خدمات رسانی به شهروندان هستند.
وی گفت: به منظور نشاط شهروندان جشنواره ساخت آدم برفی هم توسط شهرداری همزمان با ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار می شود و اطلاع رسانی زمان برگزاری این جشنواره از سوی روابط عمومی شهرداری اعلام خواهد شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان