گروه : دسته‌بندی نشده


نمایشگاه نقاشی صلح و دوستی با حضور هنرمندان گیلانی، ویدا حق شناس و طوبی جانزاده از ۲۸ بهمن در کشور ترکیه برگزار می شود.
به گزارش کاشف خبر، ویدا حق شناس مسئول انجمن نقاشان پشت شیشه گیلان با اعلام این خبر گفت: انجمن نقاشان پشت شیشه گیلان در ادامه مسیر فعالیت های خود در رشته های مختلف مانند سبک آزاد، هنرهای تجسمی و با مجموعه نقاشان پشت شیشه ایران همکاری داشته است. در نمایشگاهی که سال گذشته با عنوان ایران من شرکت داشتیم، با بخشی از هنرمندان در سبک آزاد (مخصوصا سبک آبرنگ) آشنا شدیم و با اساتیدی مانند اکبری و یوسفی که برگزار نمایشگاهها در خارج از کشور هستند صحبت کردیم و بعد از بررسی های صلاح دانستند با این گروه همکاری کنیم و یک نمایشگاه در سبک آزاد برگزار کنیم و در کنار نمایشگاه آبرنگ، بخش رنگ روغن و اکرولیک را با هم تلفیق کنیم و توانستیم یک مجموعه شویم.
حق شناس با بیان اینکه روز ۲۸ بهمن افتتاحیه این نمایشگاه در یکی از گالری های ترکیه خواهد بود ادامه داد: اسپانسر و گردآورنده اصلی این نمایشگاه آقای حسن آیدین هستند. این نمایشگاه با عنوان صلح و دوستی به امید اینکه صلح جهانی برقرار شود، برگزار خواهد شد. امیدوارم با هنر بتوانیم دوستی را در رنگها به مردم هدیه کنیم و حس خوبی را ایجاد کنیم.
وی ادامه داد: در نمایشگاه صلح و دوستی بنده به همراه همکارم طوبی جانزاده بعنوان نماینده گیلان شرکت خواهیم کرد. این نمایشگاه چندمین نمایشگاه بین المللی است که در آن شرکت می کنم. پیش از این در ازمیر ترکیه، ارمنستان، سوئد، کانادا و ایتالیا با آثارم شرکت داشته ام.
این مدرس هنرهای تجسمی استان درباره عنوان اثری که با آن در نمایشگاه صلح و دوستی حضور خواهد داشت توضیح داد: این اثر برگرفته از یک شخصیت اصیل است که در آن من از سبک خودم به نام وینتیج (بازگردانی هنر کلاسیک و مدرن) استفاده کردم که در آن از موادی استفاده کردم که خودم ساختم و بیشتر هدفم این است که سبک خودم را معرفی کنم.
وی در پایان گفت: حضور در نمایشگاههای بین المللی به گسترش روابط بین هنرمندان کشورها بسیار کمک می کند و بازگردانی رنگ ها به این سبک خیلی برای هنرمندان خارجی جذاب است که متوجه می شوند ما هم به نوعی پا به عرصه مدرنیته می گذاریم و در سطح جهانی هنر خودمان را بیشتر نشان خواهیم داد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان