گروه : دسته‌بندی نشده

در هفتمین روز از دهه فجر، استاندار گیلان با حضور در مصلی امام خمینی(ره) رشت، با شهروندان به صورت چهره به چهره دیدار و در قالب میز خدمت؛ به مشکلات آنان رسیدگی کرد.

به گزارش پایگاه خبری کاشف خبر؛ معاون استاندار ، جمعی از مدیران کل، مدیران ستادی استانداری و رئیسان بانک های استان از صبح امروز (جمعه) تا پیش از برگزاری نماز جمعه، در مصلی امام خمینی(ره) رشت مستقر شدند و بدون واسطه با شهروندان گفت و گو کرده و برای رفع مشکلات مطرح شده از سوی آنان، دستورات لازم را صادر کردند.

استاندار گیلان در جریان ملاقات مردمی در مصلی رشت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به یقین یکی از وظایف سازمان ها، نهادها و بخش های دولتی خدمت رسانی به مردم و پاسخگویی به درخواست های آنان است.

دکتر ارسلان زارع ادامه داد: به مدیران، معاونان و روسای ادارات در سراسر استان تاکید کردم که روزهای سه شنبه پاسخگوی مراجعه کنندگان باشند و از ماموریت ها و مرخصی های غیر ضروری در این روز، خودداری کنند.

وی با یادآوری اینکه به مناسبت های مختلف همچون دهه فجر و هفته دولت ، میز خدمت با برنامه ریزی و اطلاع رسانی در اماکن عمومی مانند مساجد و مصلی که محل مراجعه مردم است برگزار می شود ، افزود: هدف از اجرای این برنامه، گفت وگوی چهره به چهره مردم با مسئولان دستگاه های اجرایی و مدیران رده بالای استان است.

دکتر زارع بر لزوم توسعه دولت الکترونیک جهت تسریع در روند بررسی مشکلات مردم و کاهش مراجعات آنان به دستگاه های اجرایی تاکید کرد و گفت: باید ضمن شفافیت در انجام امور و تسهیل ضوابط ، شرایطی مهیا کنیم تا مراجعه حضوری به حداقل ممکن برسد.

وی حل مشکلات مردم و پیگیری مطالبات آنان را وظیفه مسئولان دانست.

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین در نماز جمعه این هفته رشت حضور یافت.

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان