گروه : دسته‌بندی نشده

در ششمین روز از آغاز دهه فجر از ۲۴ پروژه حوزه برق و جاده روستایی در این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری کاشف خبر ، در ششمین روز از آغاز دهه فجر از ۱۴ پروژه جاده و آسفالت روستایی و توزیع برق بهره برداری شد.

در پروژه توزیع برق در این شهرستان پست های برق رسانی احداث ، تعویض سیم های فرسوده ، رفع ضعف برق، اصلاح و تقویت شبکه های برق رسانی ، تبدیل شبکه های سیمی به کابل خودنگهدار در روستاهای ماشک، پایین رودپشت، نیاکو، دهشال، منطقه کورکا و استخر بیجار افتتاح شد.

رئیس اداره توزیع برق آستانه اشرفیه می گوید در بعضی از منطق این شهرستان با کمبود فشار برق مواجه بودیم ولی در دهه فجر امسال تمام این کمبود ها رفع شده و مشکلی فشار برقی در این مناطق وجود ندارد.

رسول اشرف از تحت پوشش قرار گرفتن ۶۶ هزار مشترک شهری و روستایی در حوزه توزیع برق خبرداد و گفت برای بهره برداری از این تعداد پروژه ها ۵۴ میلیارد ریال هزینه شده است.

در ادامه افتتاح پروژه های عمرانی در شهرستان آستانه اشرفیه از پروژه های راه های روستایی بهره برداری به عمل آمد و به گفته حسن عظمی این پروژه ها در روستاهای کماچال، کلیدسر، سالستان و کارسیدان بوده و برای افتتاح آن ها ۲۹ میلیارد ریال از محل ملی و استانی بوده است

به گفته رئیس اداره راه و شهرسازی آستانه اشرفیه در دهه فجر امسال پنج و نیم کیلومتر از جاده های روستایی آسفالت شده است.

۵۱۴ کیلومتر راه روستایی و ۵۵ کیلومتر راه شهری مربوط به راه و شهرسازی است.

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه، اعتقاد دارد روستاها به دلیل جاذبه های خود می توانند گردشگران بسیاری را جذب این مناطق کنند زیرا در ایت صورت باعث رشد فرهنگی و اقتصادی منطقه می شود.

یونس محمودی می گوید باید به روستاها و ارتقا خدمات آن ها کمک کرد زیرا در این صورت پیشرفت در این مناطق باعث ایجاد اشتغال برای جوانان آن منطقه می شود به همین دلیل دولت نگاه ویژه ای به مناطق روستایی دارد.

به گزارش فارس، همچنین از آسفالت سه کیلومتر راه روستایی با میزان اعتبار ۱۰ میلیارد ریال از سوی راهداری و حمل و نقل جاده ای آستانه اشرفیه بهره برداری شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان