گروه : دسته‌بندی نشده

در سومین روز از دهه مبارک فجر با حضور استاندار گیلان و معاون رییس جمهوری، ۱۱ پروژه آبرسانی روستایی رشت بصورت همزمان در روستای بیج این شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری کاشف خبر؛ پیش از ظهر امروز (دوشنبه) با حضور دکتر ارسلان زارع و دکتر معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری ۱۱ پروژه آبرسانی روستایی رشت به صورت همزمان در روستای بیج این شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.
برای آبرسانی به این روستاها ۳۰ کیلومتر خطوط انتقال و ۱۲۰کیلومتر شبکه توزیع، یک باب ایستگاه پمپاژ به همراه یک حلقه چاه اجرا شده و اعتبار نهایی اجرای این پروژه ها نیز بالغ بر ۲۱ میلیارد تومان گزارش شده است.
با اجرای این پروژه ۱۰ هزار و ۳۰۶ نفر از جمعیت روستایی شهرستان رشت شامل کویخ، سوقه ، دواب مردخ، طش، بیج، لله کاء ، میانکل ، جیرسرباقرخاله ، توچی پایه بست ، رکن سرا و بیجرودکل از نعمت آب شرب سالم بهره مند شدند.
پیش از این مراسم نیز با حضور استاندار گیلان و معاون رئیس جمهوری، بزرگترین پروژه پرورش قارچ استان و مکانیزه شمال کشور در رشت افتتاح شد.
بازدید از طرح ایجاد اشتغال پایدار زنان سرپرست خانوار، افتتاح نمایشگاه توانمندی های زنان سرپرست خانوار این شهرستان و شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی استان از دیگر برنامه های ابتکار در سفر به گیلان است.
در دهه مبارک فجر امسال با تلاش تمامی دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی، ۹۵۵ پروژه با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۴۵۹ میلیارد تومان آماده افتتاح شده است.
از این مبلغ یک هزار و ۵۲۱ میلیارد تومان پروژه مربوط به بخش خصوصی بوده و این پروژه ها در حوزه های صنعتی، گردشگری ، کشاورزی و فناوری اطلاعات است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان