گروه : دسته‌بندی نشده

چهار پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای و فروشگاه و نمایشگاه کالای خواب دایکو در دومین روز از دهه مبارک فجر با حضور فرماندار لنگرود و مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان به بهره برداری رسید

به گزارش پایگاه خبری کاشف خبر؛چهار پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و فروشگاه و نمایشگاه کالای خواب دایکو در دومین روز از دهه مبارک فجر با حضور فرماندار لنگرود و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان به بهره‌برداری رسید.

کاوه مجاوری: در حاشیه این مراسم ضمن تبریک دهه مبارک فجر و افتتاح چهار پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در شهرستان، گفت: روکش آسفالت راه روستایی، احداث دیوار مالون اطاقور، دیوار مالون لشه و نارنج بن پایین، دیوار کاییون املش( بلوردکان) با اعتبار دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

کاوه مجاوری رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لنگرود با بیان اینکه ۱۹۰ کیلومتر از راه‌های روستایی هنوز آسفالت نشده است و یکصد کیلومتر راه روستایی نیز نیاز به روکش آسفالت دارد، تصریح کرد: روکش آسفالت در روستاهای حاج ابراهیم ده، کوشالشاه، لوکلایه و سادات محله به طول ۶ کیلومتر و با اعتبار یک میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان در دومین روز از دهه فجر به بهره‌برداری رسید.

مجاوری شاخص برخورداری از آسفالت در شهرستان را ۶۴.۵ درصد اعلام و اذعان کرد: امسال شاخص آسفالت راه روستایی در شهرستان هشت درصد نسبت به شاخص سطح استان افزایش یافته و این شاخص در استان ۵۶.۸ درصد است.

وی اظهار داشت: کلیه روستاهای بخش مرکزی و کومله حداقل از یک راه روستایی آسفالته برخوردار است.

**آمادگی کالای خواب دایکو جهت تولید انواع ملحفه برای بیمارستان‌ها، هتل ها و ارگان های دولتی و خصوصی

تولید و عرضه کالای خواب، خانه و آشپزخانه دایکو از دیگر پروژه‌های افتتاحی در دومین روز از دهه مبارک فجر  افتتاح شد.

«نسرین میدانی» با بیان اینکه سه سال گذشته با دریافت وام ۲۰ میلیون تومانی از کمیته امداد تعدادی چرخ خیاطی و نیرو برای تولید کالای خواب آموزش دادم، گفت: کارگاه خود را با دریافت وام تکمیلی ۳۰ میلیون تومانی گسترش داده و اکنون در کنار کارگاه، فروشگاه کالای خواب و انواع منسوجات خواب را راه‌اندازی کردم.

مدیر کارگاه و فروشگاه کالای خواب دایکو  از آمادگی جهت تولید انواع ملحفه برای بیمارستان‌ها، هتل‌ها و ارگان‌های دولتی و خصوصی خبر داد و تصریح کرد: با افتتاح فروشگاه هشت نفر نفر به طور مستقیم و بالغ بر ۵۰ نفر به طور غیر مستقیم مشغول به کار شدند.

میدانی تصریح کرد: فروش اینترنتی تولید و عرضه کالای خواب خانه و آشپزخانه دایکو نیز فعال است و این فروشگاه در لنگرود، پاساژ بنی هاشمی، طبقه سوم آماده ارائه منسوجات خواب است.

خبرنگار؛فرهنگ کریمخانی

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان