گروه : دسته‌بندی نشده

به گزارش پایگاه خبری کاشف خبر؛ صبح امروز جلسه شورای ترافیک به ریاست مهندس میرغضنفری تشکیل شد.

فرماندار شهرستان لاهیجان با تاکید بر اهمیت این جلسه گفت : کلیه خدمات و برنامه ریزی ها باید در راستای رضایت مردم انجام شود و با توجه به فرارسیدن ایام پایان سال و تعطیلات با توجه به نظرات فنی کارگروه نواقص ایرادات ادوار گذشته برطرف گردد.
وی اضافه کرد: باتوجه به درخواست های مختلف از مردم و برخی مقامات ، برچیده شدن سرعت گاه ها نیز بر اساس نظرات فنی باید صورت گیرد و برخی از نقاط شهر مانند میدان گیل اقدامات لازم با محوریت فرمانداری برای کاهش ترافیک و همچنین تسریع امور هم اکنون انجام شود و به روزهای پایانی سال نیانجامد.
مهندس میر غضنفری خاطرنشان کرد: در سال جاری مبلغ ۱۲ میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان در کمیته برنامه ریزی برای تعمیر تصحیح و نگهداری راه‌ها در نظر گرفته شده است که باید با پیگیری و همچنین تایید موافقت نامه ها در جهت تخصیص این مبلغ تلاش شود و مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان نیز برای پروژه ایمن سازی و اصلاح هندسی مشخص گردیده که برای تخصیص این مبلغ نیز دستگاههای زیربط باید اهتمام لازم را معمول نمایند .
در ابتدای این جلسه نیز اعضای کارگروه گزارش دستگاه اجرایی خود درسال جاری را ارائه دادند . آمارها نیز کاهش تصادفات منجر به فوت وجرحی را درشهرستان در سال جاری را نشان می دهد. پیشنهاداتی در رابطه با اصلاح هندسی برخی از معابر و میدان های شهر مطرح شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان