گروه : دسته‌بندی نشده

استاندار گیلان صبح امروز (چهارشنبه) به صورت سر زده، از اداره کل ثبت اسناد و املاک استان، بازدید و ضمن گفت وگو با مراجعان، به مشکلات آنان رسیدگی کرد.

به گزارش پایگاه خبری کاشف خبر ؛ دکتر ارسلان زارع در جریان این بازدید ، با اشاره به مهمترین اقدام ها در این سرکشی‌ها گفت: میزان عملکرد و چگونگی برخورد کارکنان اداره ها و دستگاه‌ها با مردم و سرعت عمل در امور، مورد ارزیابی قرار می گیرد.

نماینده عالی دولت در گیلان افزود: شناخت عمومی از نواقص و کمبودها دارم و در این بازدیدها ، کاستی هایی در حوزه های سخت‌ افزاری و نیز نیروی انسانی که طی سال‌های اخیر تعدادی از کارکنان به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند، مشخص شد.

استاندار گیلان یادآور شد: امروز تنها بخشی از وظایف اداره کل ثبت اسناد و املاک مورد بررسی قرار گرفت و باید این اداره با دیگر نهادها مانند پست، شهرداری، نظام مهندسی و حتی دادگستری لینک‌ و ارتباط خیلی بیشتری داشته باشد.

وی به بسیاری از کشورهای توسعه یافته دنیا که از دولت الکترونیک به نحو خیلی شایسته‌تری استفاده می‌کنند، اشاره و اضافه کرد: بخش زیادی از انتظارات مراجعان در حوزه آزادسازی سند و خدماتی که پیشتر طی دوره زمانی یک هفته یا ۱۰ روزه انجام می شد؛ در میز خدمت مستقر در این اداره کل صورت گرفت که جای قدردانی دارد.

در جریان این بازدید علی اصغر اسدی مدیرکل ثبت اسناد و املاک گیلان نیز ضمن ارائه گزارشی از روند اقدامات و فعالیت‌های در دست اقدام گفت: بالغ بر ۶۰ میلیون اوراق در استان وجود دارد و در سال گذشته افزون بر ۱۳۴ هزار سند صادر شده و در ۹ ماه امسال نیز بیش از ۱۱۰ هزار سند صادر شد که تاکنون افزون بر ۱۴ درصد رشد در صدور سند نسبت به سال قبل داریم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان