گروه : دسته‌بندی نشده

سریال پرطرفدار جایزه ۴ به نویسندگی و کارگردانی علی حلوی، این شب ها روی آنتن شبکه باران است و توانسته مانند سه فصل قبلی مورد توجه مخاطبین قرار گیرد‌. شیرین محسنی از بازیگران خوب این سریال که توانسته باع شخصیت افسانه به یکی از محبوب‌ ترین شخصیت های سریال تبدیل شود در گفتگویی راجع به بازی و حضورش در جایزه ۴ گفت:
با توجه به پخش سه فصل قبلی جایزه٬ مردم به این کار بسیار علاقمند بودند و با پیش زمینه ای که از فصل های قبلی داشتند، جایزه ۴ را نیز دنبال می کنند. شخصیت افسانه در جایزه ۴ با فوت همسرش مواجه می شود و بعنوان یک زن خانه دار روستایی سعی می کند زندگی و خانواده اش را آنگونه که هست بدون اینکه اتفاقی برایش بیفتد، حفظ کند.
وی در پاسخ به این سوال که اتفاقات جدید زندگی افسانه چقدر روی بازی او تأثیر داشته گفت: فکر نمی کنم این اتفاقات روی بازی تاثیرات آنچنانی داشته باشد، بیشتر روی برخی رفتارهای شخصیت مانند غمگینی و ناراحتی و نگرانی از برخی مشکلاتی که باید با آن دست و پنجه نرم کند تاثیر داشته، چرا که بعنوان یک زن تنها باید از خانه و فرزندانش نگهداری کند.
وی در ادامه درباره اینکه چقدر تلاش کرد تا این کاراکتر در جایزه، به ورطه تکرار نیفتد گفت: برای خود من هم این موضوع یک دغدغه و نگرانی بود که نکند ببینده خسته شود و یک افسانه تکراری را دائم ببیند. من بعنوان بازیگر سعی کردم این اتفاق نیفتد. نمی دانم تا چه حد موفق بودم، این بستگی که مخاطبان عزیز دارد که تا چه حد افسانه را پذیرفته‌ باشند که خدا را شکر با بازخوردهایی که از بینندگان می بینم این اتفاق تا این جای کار رخ داده است.
محسنی در پاسخ به این سوال که دلایل محبوبیت شخصیت افسانه را در چه عواملی می بیند گفت: فکر می کنم این اتفاق، بیشتر به خاطر لهجه و گویشش است. سعی کردم ادای برخی اسامی و کلمات به عنوان یک مادر گیلک شیرین و مخاطب پسند باشد. دلیل دیگرش این است که چون شخصیت افسانه از جنس خود مردم است به دل مردم نشسته است.
وی با اشاره به کسب رتبه اول جایزه در نظرسنجی مرکز پژوهش صدا و سیمای مرکز گیلان از دلایل کسب این عنوان گفت: این صددرصد به یک مدیریت بسیار قوی و با تدبیر و اندیشه که آقای علی حلوی به عنوان نویسنده و کارگردان کار، به خوبی توانسته کار را مدیریت کند‌. از همه لحاظ نداشتن حاشیه در کار، صمیمیت بین گروه و… یک کار گروهی خوب شکل گرفته که نتیجه آن موفقیت تیم جایزه است.
بازیگر نقش افسانه تصریح کرد: جایزه یک سریال روتین است و مخاطب هر شب کار را دنبال می‌کند و همزمان کار در حال ضبط و فیلمبرداری است و دیدن بازخوردهای مردمی و تقویت نقاط قوت باعث شده جایزه از سری اول تا چهارم همچنان در اوج باقی بماند‌. این تدبیر هوشمندانه یک مدیر و مدبر خوب است که بازخوردها را می بیند و کار را پیش می برد. روتین بودن کار هم توانسته کمک کند که دست کارگردان باز باشد که بتواند بخش هایی که بیشتر مورد توجه قرار گرفته را تقویت کند.
وی در پایان صحبت‌های خود از کارگردان، همه عوامل سریال و مهندس هودنه فروشگاه گنجینه شهر فرش خزر تشکر و قدردانی کرد و اظهار امیدواری کرد این سریال در فصل های بعدی نیز ادامه پیدا کند‌.
گفتگو: اکبر حیدرپور
عکس از: نعیم اسمی

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان