گروه : دسته‌بندی نشده

تعدادی از مدیران صدا و سیمای مرکز گیلان از پشت صحنه سریال جایزه ۴ به نویسندگی و کارگردانی علی حلوی بازدید کردند. در این دیدار حمید نظیری آستانه (معاونت سیمای مرکز گیلان)٬ وحید هادی زاده (مدیر تولید صدا و سیمای مرکز گیلان) و حجت الاسلام والمسلمین محمود رضا هامونی حقیقت (ناظر محتوایی سریال) حضور داشتند ‌

به گزارش کاشف خبر؛ علی حلوی نویسنده و کارگردان این سریال ضمن خوش آمد گویی به مدیران سازمان، گزارشی از روند تولید و ساخت سریال ارائه کرد و با اشاره به کسب رتبه اول جایزه در نظرسنجی مرکز پژوهش صدا و سیمای مرکز گیلان، بعنوان پربیننده ترین برنامه در پاییز و ابتدای زمستان امسال، این اتفاق را حاصل تلاش و کوشش همه عوامل فنی و بازیگران سریال دانست.
حمید نظیری آستانه معاونت سیمای مرکز گیلان، ضمن خسته نباشید به اعضای گروه جایزه۴ ، پیغام سلام و خدا قوت محمد باقر باقرزاده را ابلاغ کرد و از نویسنده و کارگردان سریال، تیم فنی و گروه بازیگران سریال تقدیر و تشکر کرد.
وی افزود: در مجموع شرایط فنی جایزه چهار نسبت به سری های قبلی بهتر شده است. از لحاظ نور پردازی و تصویربرداری سریال قدمی رو به جلو را نسبت به قبل شاهد هستیم و از زحمات امیر نوربخش و مسعود روانمهر و همکارانشان تشکر می کنم. در بخش صدا نیز، در دو فصل اخیر روند رو به رشدی را شاهد هستیم و دستاورد فنی صدا در ارزیابی کشوری و مرکز گیلان رتبه بالایی دارد که از تلاش های پیروزه کی خا و همکارانشان قدردانی می کنم.
نظیری آستانه در ادامه به گروه بازیگران جایزه ۴ نیز خسته نباشید گفت و افزود: انصافا بازی های بازیگران در این فصل به نسبت قبل قوی تر دیده می شود و نسبت به قبل رو به جلو هستیم.
معاونت سیمای مرکز گیلان به رضایت مردم از جایزه ۴ اشاره کرد و افزود: در سالهای نه چندان دور نسبت به برخی آثار استانی، نقدهایی از لحاظ کاراکتر سازی و… در بین طبقه شهری جامعه وجود داشت و آثار شبکه بیشتر مورد توجه جامعه روستایی بود. در حال حاضر در بازخوردهای طبقه شهری و نیز طیف هنری جامعه جایزه دارای یک ارزش خاصی است. خوشبختانه در جایزه ۴ به لحاظ تلاش گروه نویسندگی و کارگردانی از لحاظ موضوع و فیلمنامه و اضافه شدن برخی شخصیت ها تا درصد بالایی بتوانیم ایراداتی که به نسبت در آثار سالهای قبل وجود داشت را کم کنیم. در حال حاضر بخش زیادی از طبقات جامعه، اعم از متوسط، هنردوستان و جامعه شهری گیلان طرفدار این سریال هستند و این اتفاق مثبت و رو به جلویی است که باید از علی حلوی و گروه جایزه ۴ تشکر کنم.
همچنین در این دیدار وحید هادی زاده مدیر تولید صدا و سیمای مرکز گیلان و حجت الاسلام والمسلمین محمود رضا هامونی حقیقت ناظر محتوایی سریال نیز در صحبت های کوتاهی از زحمات عوامل جایزه تقدیر و تشکر کردند.
در پایان برخی از بازیگران و عوامل فنی سریال نیز به ارائه صحبت ها و نقطه نظرات خود پرداختند.
گفتنی است عوامل جایزه عبارتند از:
تهیه کننده و نویسنده و کارگردان: علی حلوی
دستیار کارگردان: امین پورسعید
مدیرتصویربرداری و نورپردازی: امیر نوربخش
بازیگران: علیرضا تاج شهرستانی، سهیلا اخلاقی، نرجس خاتون بدرطالعی، صالح اصغری، شیرین محسنی، محمدرضا زارعی، مهرداد فیاض، فرشید قربانپور، سیده مهسا نقیبی، مونیک رفیعی مقدم، رضا حقیقی، سیده هما میرزینل چی، فرزین نصیحتی، فریبرز زیده سرایی، محمد سهیلی، عارفه صفرزاده، مینا خداخواهان، مهدی تنکابنی، مهرداد آبسالان، امیرحسین احقر، خاطره جهانگیری، نوید فلاح، صنم حسین پور، محمدتقی لون آمیز، رضا پاکیزه، کیانا مرادی، رضا تقی نیا، سیده سارای میرسعیدی و مریم روستا
دستیار تهیه: مونیک رفیعی مقدم
تصویربردار: مسعود روان مهر
صدابردار: پیروزه کی خا
منشی صحنه: سیده سارای میرسعیدی
طراح صحنه: هامون مرتضایی
دستیاران تصویر: رامین مرتضایی – کاوه خان خانی زاده
دستیاران صدا: محمد سواری، ابوالفضل محمدی
گریم: معین راد
عکاس: نعیم اسمی
تدارکات: مهدی نوروزی، مرتضی سلامت
ترابری: سعید تیره دست، رضا محرابی

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان