گروه : دسته‌بندی نشده

استاندار گیلان پیش از ظهر امروز (شنبه) با حضور در محل برگزاری مسابقات بین المللی جام نامجو در رشت، مراحل آماده سازی ورزشگاه شش هزار نفری شهدای این شهر را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری کاشف خبر؛ دکتر ارسلان زارع در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران گفت: گیلانیان از دیرباز در حوزه ورزش به ویژه رشته وزنه برداری سابقه درخشانی دارند که نمونه بارز آن مرحوم محمود نامجو وزنه بردار اسطوره ای ایران است که تنها مدال آور المپیک این استان تا حال حاضر محسوب می شود.

وی برگزاری رویداد فرهنگی، ورزشی و اجتماعی با نام پهلوان نامجو در رشت را حائز اهمیت دانست و افزود: با توجه به بین المللی بودن این رقابت ها ، باید سطح کمی و کیفی خدمات این مسابقات هم بسیار بالا باشد.

استاندار گیلان با بیان اینکه برگزاری رقابت های انتخابی المپیک جام زنده یاد نامجو در استان با استقبال خوبی مواجه می شود، تصریح کرد: این دوره از مسابقات نقش بسزایی در ایجاد نشاط اجتماعی به ویژه در گروه سنی نوجوانان و جوانان دارد.

استاندار گیلان همچنین بر ضرورت تسهیل و فراهم سازی زیرساخت های لازم از جمله برق و شبکه های مخابراتی در محل ورزشگاه شش هزار نفری شهدای رشت تاکید کرد.

دکتر زارع به فرماندار رشت و مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز تأکید کرد قبل از آغاز مسابقات بین المللی با برگزاری مسابقات تمرینی، آمادگی این ورزشگاه را ارزیابی کنند و برای رفع نواقص بکوشند.

مسابقات بین المللی جام فجر گرامیداشت پهلوان نامجو از دوازدهم تا شانزدهم بهمن ماه امسال به منظور گزینش وزنه برداران جهت حضور در المپیک ۲۰۲۰ ، بعد از ۲۸ سال به میزبانی شهر رشت برگزار می شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان