فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در نشست خبری فعالین رسانه ، با تبریک هفته فراجا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امنیت، بر الگوگیری نیروهای انتظامی از ایثار و فداکاری این شهیدان والامقام تاکید کرد.

وی ضمن اشاره به نقش مهم رسانه ها در جامعه و روایتگری اول اظهار داشت: همکاری خوب اصحاب رسانه با پلیس، نقش مثبتی در افزایش احساس امنیت شهروندان و پیشبرد اهداف سازمانی دارد .

سرهنگ شریف رحیمی با اظهار به اینکه خبرنگاران سفیران و همیاران ناجا هستند ادامه داد؛ انتظار داریم این تعامل و همکاری دو سویه ، در جهت خدمات رسانی و برقراری نظم و امنیت شهرستان باشد.

وی با بیان شعار فراجا «پلیس هوشمند، مردم قانون‌مدار»  افزود ؛ هوشمندسازی پلیس تنها در پیشگیری یا برخورد با جرائم خلاصه نمی شود و محوریت اصلی این جریان به نحوی است که مردم بتوانند از خدمات بی شمار پلیس در کوتاهترین زمان بهره مند شوند.

وی با اشاره به اینکه گستردگی و فعالیت و ماموریت های هیچ دستگاهی به اندازه نیروی انتظامی نیست افزود: وجود نیروهای انقلابی، جهادی و جان برکف باعث شده است که مجموعه انتظامی در همه زمینه ها موفق باشد.

سرهنگ رحیمی با اعلام اینکه مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ جامع ترین سیستم پاسخگویی به مطالبات مردم در حوزه پلیسی است، گفت: سامانه ۱۱۰ اثار ارزشمندی در زمینه پیشگیری از ناهنجاری ها و مقابله با جرائم از طریق حضور سریع پلیس در صحنه داشته است.­

در پایان از خبرنگاران و فعالین رسانه شهرستان لاهیجان تجلیل به عمل آمد.

خبرنگار ؛ نصیبه جانی پور

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان