گروه : سیاسی

در چند ساعت مانده تا شروع فرایند انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل ، مردم و شهروندان این دو شهرستان تفاوت بین نامزدی را که حتی حاضر به صحبت کردن در جمع چند ده نفره را ندارد با فردی که بیش از ۳۰۰ تذکر به دولتمردان را در طول چهار سال داشته درک میکنند.

مردم و شهروندان این دو شهرستان تفاوت بین نامزدی را که از جمع خبرنگاران و شرکت در مناظره فراری است را با فردی که بیش از ۸۱ سوال را از دولت در مجلس مطرح کرده را می دانند.

مردم لاهیجان و سیاهکل تفاوت فردی که در حداقلی ترین بیان ضعف دارد و توان مطالبه گری را ندارد با فردی که ۳۷ تحقیق و تفحص و ۳۸ استیضاح را در مجلس دنبال کرد ، را می بینند.

مردم لاهیجان ، سیاهکل ، رودبنه ، دیلمان و پیرکوه تفاوت بین نماینده پیگیری که در طول چهار سال اخیر شاخص تثبیت برق دو شهرستان را به ۵۰ درصد رشد رساند را با افرادی که توان اینکه حداقلی ترین امکانات را برای شهرستان نمیتوانند جذب کنند ، میدانند.

جذب نزدیک به دو هزار میلیارد تومان اعتبار ملی برای دوشهرستان لاهیجان و سیاهکل طی چهار سال اخیر و پیگیری ده ها و صدها طرح از جمله لایروبی انهار ، آسفالت کیلومترها جاده ، تکمیل چند پروژه نیمه کاره همچون فرهنگسرای لاهیجان و پل میدان گیل و از همه مهمتر رشد اخلاقمداری در حوزه انتخابیه از دلایل محکمی است که مردم لاهیجان و سیاهکل را برای ادامه راه فعلی و حمایت از دکتر رسول فرخی امیدوار میکند و انگیزه مناسبی برای رفتن پای صندوق آرا ست.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان