گروه : سیاسی

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات خبر داد: دوم اسفند ماه ۱۱ فرماندار مرکز حوزه انتخابیه گیلان آگهی اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده را منتشر می نمایند.

کاشف خبر / جواد شفیعی ثابت در تشریح این خبر گفت: با تائید نهایی شورای محترم نگهبان و با احتساب افراد انصرافی و تغییر حوزه انتخابیه تا ساعت ۱۲ ظهر ۲اسفند ۱۴۰۲ اسامی ۴۲۲ نامزد به تفکیک ۱۱ حوزه انتخابیه برای رقابت جهت کسب ۱۳کرسی مجلس دوازدهم منتشر می گردد.
شفیعی گفت: احتمال تغییر تعداد این اسامی به جهت انصراف یا دلایل قانونی دیگر وجود دارد و فرمانداران ۱۰ اسفند اسامی نهایی را جهت درج در مراکز اخذ رای تهیه و با اسامی و آدرس شعب منتشر خواهند کرد.
دبیر ستاد انتخابات ۴ توصیه مهم به همه نامزدهای محترم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد و گفت: حتما نامزدها آدرس سایت و کانالهای رسمی خود در پیام رسانها را در سامانه my.gov.ir درج نمایند؛ نمایندگان خود بر سر شعب را در سامانه ای که شورای محترم نگهبان پیامک ارسال نموده در مهلت مقرر معرفی نمایند؛ روزانه منابع هزینه های انتخاباتی خود را در سامانه شفافیت مالی ثبت نمایند؛ روسای ستاد مرکزی و شهر و روستا را فورا با آدرس ستاد به فرماندار و بخشداران تحویل نمایند و قانون تبلیغات و موارد تخلفات و رعایت آنرا به هواداران و ستادهای خود یادآوری فرمایند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان