گروه : فرهنگی

کارت شرکت در آزمون‌های ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته و دکتری (نیمه‌متمرکز) «Ph.D» سال ۱۴۰۳ از فردا بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.

کاشف خبر/ آزمون ورودی مقطع کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ در صبح و بعدازظهر روز جمعه ۴ اسفندماه سال جاری و آزمون مقطع دکتری (نیمه‌متمرکز) «Ph.D» سال ۱۴۰۳ بعدازظهر روز جمعه ۴ اسفندماه بر اساس اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در این آزمون‌ها برگزار خواهد شد.

کارت شرکت در آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری سال ۱۴۰۳، از فردا دوشنبه ۳۰ بهمن ماه بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت و داوطلبان لازم است بر اساس مشخصات شناسنامه‌ای و مشخصات ثبت‌نامی شامل شماره پرونده و کد رهگیری نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

آن دسته از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد که علاوه بر کدرشته امتحانی اصلی متقاضی شرکت در رشته امتحانی دوم نیز بوده‌اند، نیز باید کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی دوم خود را نیز دریافت و پرینت کنند و به آدرس حوزه امتحانی مندرج بر روی کارت مراجعه کنند. زمان برگزاری آزمون رشته‌های شناور بعدازظهر روز جمعه، ۴ اسفند ماه است.

ضرورت دارد داوطلبان گرامی برای اطلاع از جزئیات دریافت کارت و برگزاری آزمون، اطلاعیه‌های منتشر شده در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور را به دقت مطالعه کنند./ ایسنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان