گروه : فرهنگی

صبح امروز دوشنبه ۲۳ بهمن نشست خبری نهمین هفته فیلم و عکس لاهیجان با حضور رئیس انجمن سینمای جوانان ایران دفتر لاهیجان، مسئول روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان و جمعی از خبرنگاران برگزار شد.

به گزارش کاشف خبر ؛ رئیس انجمن سینمای جوانان ایران دفتر لاهیجان در این نشست با بیان اینکه هفته فیلم و عکس درواقع یک رویداد هنری و گردهمایی اعضای انجمن سینمای جوان، مخاطبین و هنردوستان است، خاطرنشان کرد: دفاتر انجمن سینمای جوانان هرساله این رویداد را با نمایش تولیدات خود و برنامه‌های جانبی دیگر برگزار می‌کنند.

نواب محمودی افزود: نهمین هفته فیلم و عکس لاهیجان از تاریخ ۲۴ الی ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری لاهیجان و انجمن سینمای جوانان ایران در بخش‌های مختلف به اجرا در خواهد آمد.

وی عمده برنامه‌های این دوره را به سه بخش برپایی نمایشگاه عکس، برگزاری کارگاه‌های تخصصی آموزشی و اکران فیلم تقسیم کرد و افزود: نمایشگاه عکس مشتمل بر عکس‌های منتخب “جشنواره ایران من” از ۲۴ الی ۲۶ بهمن در نگارخانه استاد محجوبی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت و مراسم گشایش آن و افتتاحیه هفته فیلم و عکس ساعت ۱۱ صبح روز سه شنبه ۲۴ بهمن با حضور هنرمندان و علاقه‌مندان برگزار خواهد شد.

محمودی اظهار داشت: برگزاری کارگاه تخصصی آموزشی اقتباس و فیلم کوتاه با حضور استاد یوسف فخرایی در روز سه شنبه ۲۴ بهمن از ساعت ۱۵ در سالن اداره فرهنگ و ارشاد و کارگاه تخصصی آشنایی با تجهیزات نورپردازی با حضور حسین اسلام دوست در روز چهارشنبه ۲۵ بهمن از ساعت ۱۱ در سالن اداره فرهنگ و ارشاد از دیگر برنامه‌های این دوره می‌باشد.

وی در خصوص اکران فیلم‌های این دوره گفت: فیلم‌های منتخب جشنواره فیلم کوتاه تهران در روز سه شنبه ۲۴ بهمن از ساعت ۱۸ و تولیدات هنرمندان انجمن سینمای جوان لاهیجان در روز چهارشنبه ۲۵ بهمن از ساعت ۱۶ در سالن همایش‌های شهرداری لاهیجان واقع در انتهای باغ ملی به نمایش در می‌آید.

رئیس انجمن سینمای جوانان ایران دفتر لاهیجان در بخش دیگری از صحبت‌های خود افزود: تور عکاسی شهری صبح پنجشنبه برای علاقه‌مندان به عکاسی با حضور مربیان برگزار خواهد شد که می‌توانند با شرکت در این برنامه با عکاسی مستند شهری زوایا، سوژه‌ها و نکات کلیدی آن بیشتر آشنا شوند.

وی در پایان این نشست گفت: در مراسم اختتامیه که در روز پنج شنبه ۲۶ بهمن در سالن همایش شهرداری برگزار می‌شود از مدرسین و تمامی کسانی که در حوزه تولید فیلم با این انجمن همکاری و مشارکت داشته‌اند تقدیر به عمل خواهد آمد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان