گروه : فرهنگی

رویاهای گلدار در اداره فرهنگ و ارشاداسلامی لاهیجان رونمایی شد

مجموعه شعر ” رویاهای گلدار” یک بانوی شاعر لاهیجانی با حضور اصحاب فرهنگ و هنر در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان رونمایی شد.

کاشف خبر / به نقل از  روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان ؛ آیین رونمایی مجموعه شعر “رویاهای گلدار “به قلم فاطمه قنبری زیازی عصر روز دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ با حضور سید شمس الدین نورحسینی رئیس آموزش و پرورش،ابراهیم رامین فر سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان،حسن فرهنگ فر نویسنده ، فرامرز محمدی پور و مسعود تاکی نویسنده و منتقد به عنوان سخنران ، حبیب اسماعیلی شاعر فولکلور، محمود اصغری نویسنده ، ابراهیم آذر پور و رحیمه احمدپور از اهالی رسانه ،علی آقا نژاد مدیر انتشارات اوای غزل ، علیرضا شادمان مدیر انتشارات و جمع کثیری از اصحاب فرهنگ و هنر در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مجید فلاح شجاعی که اجرای این آیین را برعهده داشت مطالبی را در خصوص فعالیت های فاطمه قنبری زیازی شاعر این مجموعه و سابقه وی در عرصه نویسندگی برای حضار بیان داشت .

پس از آن فرامرز محمدی پور و مسعود تاکی به نقد و بررسی کتاب « رویاهای گلدار » پرداختند.

در ادامه گروه موسیقی اهورا به سرپرستی رها شیخ کرانی و همراهی معصوم شیخ محمدی و سیمین بختیار غفاری با اجرای دف نوازی حال و هوای شاد به محفل بخشیدند.

خوانش شعر گیلکی توسط حبیب اسماعیلی شاعر فولکلور از دیگر بخش های برنامه بود که با ارائه اشعار طنز گیلکی شادی بخش محفل شد .

رحیمه احمدپور ، فاطمه قنبری و زهرا قدمی با خواندن اشعاری بر غنای عارفانه محفل افزودند. در ادامه از فرامرز محمدی پور و مسعود تاکی سخنرانان برنامه با اهدای کتاب از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان قدردانی شد .

مجموعه شعر ” رویاهای گلدار” به تازگی توسط انتشارات آوای غزل در قالب ۱۰۱ قطعه شعر نو در تیراژ ۳۰۰ نسخه در سال ۱۴۰۲ به چاپ رسیده است .

“ماه من “، “شبیه باد” و “فاصله “از دیگر مجموعه شعرهای این بانوی شاعر است که پیش از این به چاپ رسیده است.

رابطه سیستم های کاری با عملکرد بالا ( رضایت و فرسودگی شغلی ) دیگر کتابی ست که اخیراً از این نویسنده توسط انتشارات آوای غزل در ۲۰۰ نسخه و ۶۸ صفحه به زیور طبع آراسته شده است . علاقمندان می توانند مجموعه شعر رویاهای گلدار۱۵۰ صفحه ای را به قیمت ۷۰۰۰۰تومان و کتاب رابطه سیستم های کاری با عملکرد بالا را به قیمت ۶۰۰۰۰ از بازار کتاب تهیه نمایند.

فاطمه قنبری متولد ۱۳۵۰ اهل لاهیجان؛ فوق لیسانس مدیریت و دبیر آموزش و پرورش است.وی از دوران جوانی به سبک غزل شعر می سروده و در چند سال اخیر شروع به جمع آوری اشعار سپید کرده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان