گروه : سیاسی

هیات رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در واکنش به ادعای دریافت تعدادی سکه از سوی یکی از نمایندگان مجلس گفت: تمامی ابعاد این موضوع باید توسط نهادهای نظارتی مورد بررسی قرار گرفته و دادستان به عنوان مدعی العموم به موضوع ورود کنند.

کاشف خبر / رسول فرخی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به ادعای یکی از کاشناسان صدا و سیما در خصوص دریافت تعدادی سکه از سوی یکی از نمایندگان جهت پس گرفتن یک تحقیق و تفحص، گفـت: بیان این گونه مطالب در صدا و سیما اتهام به مجلس بوده که شأن مجلس را زیر سوال می‌برد. لذا حتما تمامی ابعاد آن باید توسط نهادهای نظارتی مورد بررسی و پیگیری قرار بگیرد.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: اگر نماینده ای در مجلس رشوه ای دریافت کرده و موجب تخریب چهره مجلس شده باید نام وی کاملا شفاف به مردم اعلام و با وی برخورد شود و در صورتی که مدعی، مطلبی خلاف واقع بیان کرده دستگاه قضایی ورود کرده و قاطعانه با وی برخورد کند. بیان چنین مطالبی آن هم در آستانه انتخابات مجلس، موجب یأس و نا امیدی مردم شده و انتخابات را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

عضو هیات رئیسه کیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس عنوان کرد: معتقدم دادستان باید به عنوان مدعی العموم ورود کند. نباید از کنار چنین مسائلی که کیان مجلس را زیر سوال می‌برد، به سادگی عبور کنیم. همانگونه که رئیس مجلس نیز در صحن علنی مطرح کردند اگر نماینده ای چنین کاری را انجام داده است صلاحیت حضور در این مجلس و مجلس را آینده را ندارد.

وی افزود: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب در چندین نوبت مجلس یازدهم انقلابی را خطاب کردند، یقیناً نمایندگان مجلس در تحقق فرمایش مقام معظم رهبری تمام تلاش خود را در همه ابعاد سلامت کاری و خدمت بی منت به مردم شریف کشور خواهند کرد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان