گروه : سیاسی

زیدآبادی به رقیب نداشتن ابراهیم رئیسی در انتخابات خبرگان در حوزه انتخابیه خراسان جنوبی کنایه زد و نوشت: واقعاً این همه خرج و هزینه از جیب مردم  برای تعیین اعضای خبرگان در قالب “انتخابات” برای چیست؟

کاشف خبر / احمد زیدآبادی فعال سیاسی اصلاح طلب به رقیب نداشتن رئیسی در انتخابات خبرگان در حوزه انتخابیه خراسان جنوبی اشاره کرده و نوشته است؛

وقتی سید ابراهیم رئیسی فقط با رأی یک نفر می‌تواند از حوزهٔ خراسان جنوبی وارد مجلس خبرگان شود، دیگر بر اساس کدام تعریف می‌توان چنین پدیده‌ای را انتخابات نامید؟

وقتی شورای نگهبان اصرار دارد ظاهر یک امر را هم رعایت نکند، دیگر چه ضرورتی برای تحمیل نام انتخابات به آن امر است؟

واقعاً این همه خرج و هزینه از جیب مردم برای تعیین اعضای خبرگان در قالب “انتخابات” برای چیست؟

خودِ شورای نگهبان به جای ۱۳۶ نفر ۸۸ نفر را معرفی کند، هم سنگین‌تر است و هم کم‌خرج‌تر و هم کم‌مسئله‌تر.

اگر همانطور که شیخ محمدتقی مصباح یزدی گفته است، منظور از این نام‌گذاری صرفاً “جدال بر مبنای مقبولات” دنیای غرب است، باید عرض کنم که این مربوط به اوایل انقلاب بوده که مردم هنوز درک روشنی از قضایا نداشته‌اند. الان دیگر از آن تاریخ حدود نیم قرن سپری شده و همهٔ ما ایرانیان از هر حیث متوجه ماجرا شده‌ایم. بنابراین، برای کاری که در یک لحظه و با یک دستور ساده انجام می‌شود واقعاً راضی به این همه زحمت نیستیم!

وقتی به قول آقای مصباح “مردم حق ندارند خودشان تصمیم بگیرند که برای خودشان حقوقی قرار دهند چون مالک خودشان نیستند” دیگر تولید این همه دردسر برای خودتان و مردم برای چیست؟

خبرآنلاین

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان