گروه : فرهنگی

اداره کل آموزش و پرورش گیلان اعلام کرد: ناشران، نویسندگان و مترجمان گیلانی آثار خود را به نشانی الکترونیکی http://samanketab.roshd.ir ارسال کنند.

کاشف خبر / به نقل از صدا و سیما ، اداره کل آموزش و پرورش گیلان اعلام کرد: ناشران و نویسندگان گیلانی علاقه‌مند پس از ثبت مشخصات کتاب‌های مرتبط در سامانه دبیرخانه جشنواره به نشانی الکترونیکی http://samanketab.roshd.ir، باید ۲ نسخه از کتاب‌های خود را تا ۴ بهمن ۱۴۰۲ به دبیرخانه جشنواره ملی کتاب رشد به نشانی نشانی تهران، خیابان کریم‌خان زند، خیابان ایرانشهر شمالی، نبش کوچه قصرالدشتی، پلاک ۲۶۸، سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، ساختمان دفتر انتشارات و فناوری آموزشی طبقه پنجم ارسال کنند.

بیست ویکمین دوره جشنواره ملی کتاب رشد با ارزیابی آثار ناشران، نویسندگان و مترجمان در محور‌های هویت دینی، هویت ملی و انقلابی، هویت خانوادگی و کسب شایستگی‌های فردی و اجتماعی در تربیت نسل آینده ساز ایران اسلامی برگزار می‌شود.

علاوه بر جوایز بخش عمومی، جوایز ویژه این دوره از جشنواره، به آثار فاخر در بخش‌های «دستِ بوسیدنی» فرهنگ قدرشناسی و احترام به بزرگتر‌ها، «ایران و افتخار» درخصوص پاسداشت مفاخر، «روشنا» ولایت‌مداری و قانون‌مداری، «معنای زندگی» و «رسم زندگی» سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی تعلق خواهد گرفت.

آثار ارسالی ناشران و نویسندگان باید در سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ منتشر شده و به جشنواره‌های قبلی کتاب رشد ارسال نشده باشند.

اختتامیه بیست ویکمین دوره جشنواره ملی کتاب رشد پایان بهمن امسال برگزار خواهد شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان