ورزشکاران گیلانی مدال‌آور بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو چین روز یکشنبه طی مراسمی با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی تجلیل شدند.

کاشف خبر / به نقل از ایرنا، در این مراسم از هفت ورزشکار گیلانی مدال آور بازی‌های آسیایی و همچنین هشت ورزشکار مدال‌آور رقابت های پاراآسیایی قدردانی شد.

ورزشکارانی که در این مراسم تجلیل شدند، شامل مهدی جلوه والیبالیست گیلانی که به همراه تیم ملی والیبال به مدال تیمی طلا دست یافت، معین شفقی که در کبدی مدال نقره تیمی تصاحب کرد، نازنین ملایی که در تیم روئینگ چهار نفره سبک وزن بانوان به مدال نقره دست یافت، محمد رهبری در شمشیربازی در اسلحه سابر انفرادی و تیمی مدال برنز گرفت، سپهر ساعتچی و پیمان قویدل هم که در کایاک ۲ نفره به مدال برنز رسیدند و سارا بهمنیار که توانست مدال برنز وزن ۵۰ کیلوگرم کاراته بانوان را تصاحب کند، بودند.

میثم علیپور که به همراه تیم ملی والیبال نشسته و مهدی پوررهنما در تکواندو مدال طلا کسب کردند، مهری فلاحی به همراه تیم ملی والیبال نشسته بانوان، محسن بختیار در رشته وزنه‌برداری قدرتی و مرتضی رمضانی در فوتبال نابینایان مدال نقره کسب کردند، مهدیه حسینی و مریم عبدالله پور در تکواندو و سامان رضی در وزنه‌برداری قدرتی مدال برنز بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین را برای گیلان به ارمغان آوردند هم از دیگر ورزشکارانی بودند که مورد تجلیل قرار گرفتند.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان در این مراسم اظهار کرد: امروز ورزشکاران قهرمان ما الگوی رفتاری و اخلاقی نوجوانان و جوانان هستند افرادی که با تلاش و پشتکار خود باعث ایجاد شور و نشاط در جامعه می‌شوند.

جهانبخش آرمان افزود: سخنان مقام معظم رهبری و هدایایی که ایشان برای ورزشکاران ارسال کردند، باعث می شود تا تکلیف ما مضاعف‌تر شود و نسبت به قهرمانانمان بی تفاوت نباشیم.

وی ادامه داد: ما تلاش می‌کنیم تا هرچه در توان داریم برای ورزشکارانی که افتخارآفرینی می‌کنند، انجام دهیم و امکانات مناسبی برایشان فراهم کنیم تا بتوانند مقام و عناوین شایسته‌ای کسب کرده و بیش از پیش باعث افتخار کشور شوند.

وی به موفقیت ورزشکاران گیلانی در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی اشاره و بیان کرد: ورزشکاران ما موفق به کسب ۱۶ مدال در بازیهای آسیای و پاراآسیایی شدند که کسب این تعداد مدال در ورزش گیلان بی‌سابقه است.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: ما قدردان زحمات این ورزشکاران و خانواده هایشان هستیم و از زحمات مربیان تلاشگر آنان هم قدردانی می کنیم که با کمترین امکانات، باعث رشد و موفقیت ورزشکاران می شوند.

در پایان این مراسم که با حضور اسدالله عباسی استاندار گیلان، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس استان، مسئولان اداره ورزش و جوانان و جامعه ورزش گیلان حضور داشتند، هدایایی از سوی مقام معظم رهبری، وزارت ورزش و جوانان و استانداری به مدال آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی اهدا شد.

همچنین مهری فلاحی ورزشکاران والیبال نشسته گیلان به عنوان قهرمان قهرمانان ورزش استان معرفی شد.

 

تصاویر ؛ علی رفعتی

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان