گروه : اقتصادی

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از پرداخت ۵۱ میلیارد تومان تسهیلات به ۴ طرح بزرگ مکانیزاسیون در استان خبر داد.

صالح محمدی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۵۱ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ به متقاضیان واجد شرایط در گیلان پرداخت شده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به اینکه این واحد‌ها در بخش سردخانه، بسته‌بندی برنج و بسته‌‎بندی حبوبات فعالیت دارند، افزود: ۳ میلیارد و ۱۸۴ میلیون تومان تسهیلات نیز از محل اعتبار مشاغل خانگی سازمان جهاد کشاورزی استان به ۴۵ متقاضی واجد شرایط در حوزه‌های مختلف کشاورزی پرداخت شده است.
وی با اشاره به حمایت جهاد کشاورزی استان از مشاغل خانگی افزود: از ابتدای امسال تا کنون ۲۶۷ طرح کشاورزی در بخش مشاغل خانگی به بانک‌های عامل معرفی شده اند و ۲۷ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان به صاحبان این طرح‌ها پرداخت شده است.
رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به روند دریافت تسهیلات مشاغل خانگی اضافه کرد: متقاضیان دریافت این گونه تسهیلات در بخش کشاورزی باید ابتدا در سامانه مشاغل خانگی ثبت نام و پس از دریافت مجوز به بانک عامل معرفی شوند.
صالح محمدی افزود: متقاضیان دریافت تسهیلات از محل تبصره ۱۸ باید ابتدا در سامانه سیتا ثبت‌نام کرده و پس از اخذ کد رهگیری و مراجعه به جهاد کشاورزی شهرستان‌های ۱۷ گانه استان گیلان سایر مراحل اداری را سپری کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان