گروه : فرهنگی


آیین افتتاح سریال تلویزیونی “جایزه شش” به تهیه کنندگی و کارگردانی علی حلوی، با حضور عوامل سریال، مهندس یوسف هودنه مدیریت مجموعه فرش و لوازم خانگی هودنه و  حسن کریمی، مسعود عباس نژاد و علیرضا تاج شهرستانی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت در مجموعه فرش و لوازم خانگی هودنه رشت برگزار شد.
مهندس یوسف هودنه مدیریت مجموعه فرش و لوازم خانگی هودنه نیز در این آیین بیان کرد: از علی حلوی و عوامل جایزه که در سال های اخیر هنرمندانه زحمات زیادی را کشیدند تشکر می کنم و به همه آنها علاقمندم. هنرمندانی که بی نظیرند و با حداقل امکانات، بهترین کیفیت کاری را ارائه پی دهند.
وی ادامه داد: خیلی از جوانان، هنرمندان را الگوی خود می دانند و با رفتن به دنبال هنر، سبک زندگی سالم را دنبال می کنند که این بسیار ارزشمند است.
مدیریت فروشگاه فرش و لوازم خانگی هودنه خاطرنشان کرد: امیدوارم جایزه، سالهای متمادی ادامه داشته باشد و مردم از تماشای آن لذت ببرند‌، چرا که سریالی پر بیننده است و باعث شادی مردم می شود.
علیرضا تاج شهرستانی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت در این مراسم با تقدیر از مهندس هودنه گفت: شاید در این شهر مجموعه های اقتصادی متمول تری نسبت به ایشان وجود داشته باشد، اما حاضر نیستند ریالی در راه فرهنگ و هنر هزینه کنند. هزینه کردن در راه فرهنگ و شادی مردم، یک شجاعت، علاقه و شخصیت منحصر به فردی می خواهد که از کمتر کسی بر می آید.
وی در خصوص فصل ششم جایزه هم بیان کرد: در زمان جایزه یک در مصاحبه با اصحاب رسانه پیش بینی کرده بودم که این سریال پتانسیل رسیدن به حتی ۵۰۰ قسمت را هم دارد‌ که با توجه به تولید فصل ششم، این اتفاق افتاده است. به نظر من جایزه با توجه به محبوبیت و ظرفیت بالای خود، نباید متوقف شود و در تمام طول سال پخش شود. چرا که مردم گیلان لایق شادی هستند و گروه ما هم این آمادگی را دارد.
حسن کریمی رئیس کمیسیون بهداشت شورای اسلامی رشت نیز بیان کرد: هنرمندان جایزه در بین مردم استان محبوب هستند و استقبال مردم از کارهایی مانند این سریال، نشان دهنده کیفیت بالای آن است. از تمام عوامل سریال که باعث شادی و سرگرمی مردم می شوند تشکر و قدردانی می کنم.
مسعود عباس نژاد رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر رشت در صحبت هایی گفت: من به واسطه دوستانی که در این سریال دارم، به جایزه علاقمندم. علیرضا تاج شهرستانی از افتخارات شورای شهر رشت است که به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی شورا، بسیار دغدغه مند و پر انرژی کار می کند.
وی افزود: از علی حلوی به عنوان مدیریت گروه جایزه تشکر می کنم و معتقدم یک مجموعه کامل و هماهنگ می تواند یک سریال را به فصل شش برساند. مردم استان علاقمند به سریال های اینچنینی هستند که با فرهنگ گیلان سازگاری دارد و همچنین مسئولینی که با دیدن سریال، منتظرند تا یه آنها تلنگری بخورد. چون جایزه فارغ از اینکه سریالی مفرح برای مردم است، برای مسئولین هم یک هشدار است تا از شعار زدگی و اتفاقاتی اینگونه، دوری کنند.
علی حلوی تهیه کننده و کارگردان سریال جایزه در این مراسم بیان کرد: روز اولی که شروع به تولید فصل اول سریال کردیم، اصلا تصور نمی کردیم که جایزه به چند فصل برسد. همان روزهای اول، در همفکری هایی که درباره طرح این سریال داشتیم تصمیم بر این شد که برای تولید، به دنبال یک حامی مالی باشیم. در آن مقطع برنامه گیلار را کار می کردیم که یکی از حامیان مالی اصلی آن، فروشگاه هودنه بود و پس از صحبت با مهندس هودنه مدیریت مجموعه، با استقبال بسیار خوب ایشان مواجه شدیم‌.
وی ادامه داد: خوشبختانه جایزه از فصل اول با استقبال و بازخوردهای خوب مردم مواجه شد و فصل های متوالی آن تولید شد تا به جایزه شش رسیدیم. پروسه پیش تولید این فصل، چند ماه طول کشید و آقای هودنه در تمام مراحل در کنار ما بود و به سهم خودم از طرف همه هنرمندان جایزه از ایشان سپاسگزاری می کنم. اگر حمایت های ایشان نبود قطعا ما به فصل ششم نمی رسیدیم.
کارگردان جایزه خاطرنشان کرد: ما تنها استانی در کشور هستیم که یک مجموعه تلویزیونی را به شش فصل رساندیم. به جز مجموعه های سراسری مانند پایتخت، نون خ و… که از لحاظ بودجه و امکانات اصلا قابل مقایسه با کار ما نیست.
در ادامه این آیین تعدادی از هنرمندان سریال از جمله رضا حقیقی، محمد هندی، سهیلا اخلاقی، شیرین محسنی، امیر نوربخش، محمدرضا زارعی، محمدتقی لون آمیز، سیده مهسا نقیبی، صالح اصغری، سیده هما میرزینل چی، محمد سهیلی، مونیک رفیعی مقدم و رضا صالحی به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.
شایان ذکر است فصل ششم سریال جایزه از اواخر آذر سال جاری، به روی آنتن شبکه باران می رود.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان