گروه : اجتماعی


فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری عامل ضرب و شتم نیروی اورژانس ۱۱۵ در یکی از محلات شهر خمام، با هماهنگی قضایی خبر داد.

کاشف خبر / در پی ضرب و شتم یکی از کارکنان اورژانس ۱۱۵ گیلان، روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: در پی تماس تلفنی با اورژانس ۱۱۵ مبنی بر درخواست امدادرسانی به یک بیمار ساعت ۲۳:۰۳ دقیقه چهارشنبه ۸ آذرماه، در یکی از تالار‌های شهر خمام، به علت نبود پایگاه اورژانس در نزدیکی این تالار، نیرو‌های اورژانس از پایگاه توحید رشت به این تالار اعزام شدند.
پس از رسیدن کارکنان اورژانس به محل بدون هیچ مکالمه‌ای، یکی از کارشناسان از سوی یکی از همراهان بیمار مورد ضرب و شتم قرار گرفت و دچار آسیب دیدگی شد.
روابط عموم دانشگاه علوم پزشکی گیلان اعلام کرد: به رغم رفتار غیرمعقول فرد مذکور، نیرو‌های اورژانس بیمار را به مرکز آموزشی و درمانی حشمت رشت منتقل کردند.
این دانشگاه همچنین از پیگیری حقوقی و قضایی برای جلوگیری از حوادث مشابه دیگری در آینده خبر داد.
فرمانده انتظامی گیلان هم از دستگیری عامل ضرب و شتم نیروی اورژانس خبر داد و گفت: ماموران پلیس با بازبینی فیلم دوربین‌های مداربسته تالار و اظهارات شاهدان، ضارب را که متواری شده بود شناسایی و وی را در یکی از محلات شهر خمام، با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.
سردار عزیزاله ملکی با اشاره به ابراز ندامت متهم در بازجویی، افزود: متهم علت این کارش را هیجان بیش از حد و نداشتن کنترل بر رفتار به دلیل نامساعد بودن حال مادرش عنوان کرد.
ضارب پس از تشکیل پرونده، در اختیار مرجع قضایی قرار می‌گیرد./ صدا و سیما

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان