گروه : اقتصادی

متقاضیان دریافت وام اشتغالزایی جوانان، برای ثبت‌نام به بخش «تسهیلات وام اشتغال جوانان» سامانه اداره کل ورزش و جوانان گیلان مراجعه کنند.

کاشف خبر / به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: متقاضیان دریافت وام اشتغالزایی جوانان، برای ثبت‌نام این تسهیلات به بخش «تسهیلات وام اشتغال جوانان» سایت اداره کل ورزش و جوانان گیلان به نشانی www.gilan.msy.gov.ir مراجعه کنند.

فیروز عزت‌دوست افزود: این تسهیلات، برای فعالیت‌ها با محوریت خرید دام، نهاده‌های دامی و ادوات کشاورزی، و نیز فعالیت‌های مرتبط با دامپروری و خیاطی پرداخت می‌شود.

وی، بومی بودن و داشتن سن ۱۸ تا ۳۵ سال را از شروط دریافت این تسهیلات اعلام و تاکید کرد: متقاضیان نباید در بخش‌های دولتی و نهاد‌های عمومی مشغول بکار باشند.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان تصریح کرد: سقف وام اشتغالزایی جوانان ۳۰۰ میلیون تومان است و به صورت غیرنقدی برای ادوات درخواست شده پرداخت می‌شود.

عزت‌دوست گفت: متقاضیان پس از تکمیل غیرحضوری فرم‌ها، برای تعیین تکلیف و انجام مراحل بعدی، به صندوق قرض الحسنه رسالت معرفی خواهند شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان