گروه : دسته‌بندی نشده

نماینده عالی دولت در گیلان در نخستین جلسه ستاد دهه فجر استان، با تاکید بر ضرورت نقش آفرینی مردم در برپایی جشن های انقلاب گفت: باید با امیدافزایی، وفاق و وحدت ملی را تقویت کنیم

به گزارش پایگاه خبری کاشف خبر؛ دکتر ارسلان زارع صبح امروز (شنبه) در این جلسه ، به اهمیت انقلاب اسلامی به عنوان بزرگترین رویداد سیاسی و تاریخی قرن بیستم اشاره کرد و افزود: شکل‌گیری انقلاب اسلامی با حضور مردم، در جهت استقلال، آزادی و استقرار نظامی بر پایه اراده مردم و مبتنی بر دیدگاه توحیدی بود.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های ایام دهه مبارک فجر، خصوصاً جشن‌های سرور و شادمانی انقلاب، باید مظهر شکوه ملی و تجلی اراده مردم برای پاسداشت سالروز پیروزی انقلاب باشد.

وی گفت: تبیین و انتقال اندیشه‌ های ناب انقلاب اسلامی خصوصاً به نسل جوان با بهره‌گیری از جلوه های هنری و خلاقیت آنگونه که واقعیت های انقلاب از عظمت این مردم، بنیانگذار آن و بر پایه دین مبین اسلام بوده، یک ضرورت است.

وی افزود: در این راستا لازم است از تمامی ظرفیت‌ها برای نقش‌آفرینی و امیدافزایی مردم در این مناسبت خجسته و بزرگ بهره گیری شود.

دکتر زارع با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه هیچ کس حق ندارد مردم را دلسرد کند و نیز بیان خدمات دولت به عنوان دستاوردهای نظام به مردم در راستای افزایش امید به انقلاب اسلامی است، گفت: در انتخاب سخنرانان به ویژه در جهت پیشگیری از آسیب ها، باتوجه به قرارگرفتن در آستانه برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، باید دقت بیشتری شود.

وی تصریح کرد: از ظرفیت عید انقلاب باید برای تشویق و ترغیب مردم در جهت مشارکت و حضور گسترده در انتخابات دوم اسفندماه که از رسالت ها و آرمان های انقلاب، امام راحل (ره) و شهدا بوده؛ به نحو شایسته استفاده کنیم.

وی اظهار داشت: انتظارم از مدیران دستگاه‌های اجرایی این است که در اجرای هرچه بهتر ویژه برنامه‌های بزرگداشت نخستین سال از طلیعه پنجمین دهه عمر انقلاب شکوهمند اسلامی، کوشش جدی کنند و به طور کامل پای کار باشند.

وی گفت: امیدواریم همانگونه که مردم در چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی علاوه بر حضور گسترده در جشن ها و برنامه ها در روز ۲۲ بهمن نیز حماسه آفریدند، امسال هم باشکوه تر از گذشته مشارکت داشته باشند.

استاندار گیلان به روحیه خدمتگزاری صادقانه خادمان مردم در بخش های مختلف اشاره کرد و افزود: قطعاً با بهره‌گیری از ظرفیت های مختلف در جهت ارائه خدمات رایگان به مردم استفاده می شود.

وی اظهار داشت: انتظارم از کمیته فرهنگی و دانشجویی این است که با خلق برنامه های جدید و نوآورانه برای کودکان، دانش آموزان و دانشجویان در جهت نشاط آفرینی گام بردارند و امیدها به آینده انقلاب را بیافزایند.

وی تصریح کرد: وجود همدلی و همراهی میان اقشار مختلف مردم و مسئولان، موجب پیشرفت کشور و استان می شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان