وزیر کشور برای بررسی وضعیت حادثه آتش سوزی در مرکز ترک اعتیاد لنگرود، عصر امروز با حضور استاندار وارد گیلان و سپس در محل حادثه حاضر شد.

احمد وحیدی با همراهی اسدالله عباسی استاندار گیلان شامگاه جمعه حین بازدید از محل بروز حادثه آتش سوزی در کمپ اعتیاد شهرستان لنگرود ضمن تسلیت به بازماندگان جانباختگان حادثه یادشده افزود: مدیریت کمپ ترک اعتیاد حادثه دیده لنگرود بر عهده بخش خصوصی بوده است و هم اکنون افرادی از مسئولان مربوط به این موضوع تحت کنترل قوه قضائیه هستند.

وی اضافه کرد: متاسفانه اتفاق تلخی در کمپ ترک اعتیاد لنگرود رخ داد که منجر به فوت ۳۲ نفر و مصدومیت ۱۷ نفر شد.

وی با بیان اینکه مسئولان مشغول بررسی چگونگی ماجرای رخ داده هستند، اظهار کرد: بنا به گزارش های ارائه شده علی رغم حضور بلافاصله آتش نشانی متاسفانه بدلیل جنس سازه اقدامات انجام شده مانع از این اتفاق تلخ و کاهش شدت آسیب نشدو پلیس آگاهی و متولیان امر مشغول بررسی و ارزیابی‌های لازم در خصوص بروز این حادثه هستند.

وزیر کشور گفت: به طور  طبیعی بعد از بررسی‌های انجام شده با مقصر یا مقصران و متخلفان برخورد قضایی و قانونی صورت می گیرد؛ الان هم افرادی از مسئولان مربوط به این اتفاق، تحت کنترل قوه قضائیه هستند.

دکتر وحیدی گفت: باید با دقت بیشتری همه دلایل مربوط به این حادثه تلخ بررسی شود و برای چرایی این ماجرا نیازاست که اطلاعات بدست آمده از سوی همه دستگاه های دست اندرکار در بررسی حادثه ارزیابی و نتیجه منتشر شود.

وی ادامه داد: بر اساس فیلم های مداربسته و گزارش های اعلام شده آتش سوزی از یک نقطه شروع می شود بعد به سرعت توسعه پیدا کرده و با توجه به جنس سازه ساختمان، آتش به سرعت سرایت کرده؛ اما اینها بر اساس اطلاعات اولیه است باید نشانه های دیگر بررسی شود تا علت وقوع حادثه معلوم شود.

وزیرکشور گفت: این کمپ تحت مدیریت بخش خصوصی بوده است مسئولان مربوطه توسط قوه قضائیه بازجویی خواهند شد و اطلاعات منتشر می شود.

وزیر کشور ساعاتی پیش برای بررسی ابعاد وضعیت حادثه آتش سوزی در کمپ ترک اعتیاد لنگرود، بعد از ظهر امروز (جمعه) وارد گیلان شد.

پس از بروز حادثه یادشده که در بامداد امروز در شهرستان لنگرود واقع در شرق گیلان رخ داد؛ دکتر احمد وحیدی وزیر کشور صبح جمعه در تماس تلفنی با استاندار گیلان خواستار کمک فوری به مجروحان حادثه آتش سوزی در یک کمپ ترک اعتیاد شد.

حادثه آتش سوزی در یک کمپ ترک اعتیاد در شهرستان لنگرود ساعت ۵:۴۵ دقیقه صبح امروز واقع در ابتدای جاده کومله شهرستان لنگرود رخ داد؛ استاندار گیلان در ساعات نخست بروز این حادثه با حضور در محل حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود، بر انجام خدمات به موقع و رسیدگی ویژه حادثه دیدگان تاکید کرد.

همچنین پس از بازدید وزیر کشور و استاندار گیلان از  محل وقوع حادثه دلخراش لنگرود، جلسه بررسی ابعاد مختلف این حریق به ریاست دکتر وحیدی در فرمانداری لنگرود تشکیل شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان