«مهدی خورسند» یکی از جوانان پرآوازه گیلانی با انتشار بیانیه ای در صفحه شخصی خود ، به عنوان یک چهره جدید در انتخابات حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل اعلام کاندیداتوری کرد.

به گزارش کاشف خبر ، متن بیانیه به شرح زیر است :

بسمه‌تعالی

مردم شریف لاهیجان، سیاهکل، رودبنه، دیلمان و پیرکوه؛ سلام‌علیکم

در طلیعه چهل و پنجمین سال وقوع انقلاب شکوهمند اسلامی و در سایه زعامت ولی‌امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(حفظ‌الله‌) و همچنین با عزمی راسخ و ایمانی قوی به وجود راه‌حل برای مشکلات حوزه انتخابیه لاهیجان، سیاهکل، رودبنه، دیلمان و پیرکوه در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از این حوزه انتخابیه، ثبت‌نام قطعی نمودم.
امروز در شرایطی قرار داریم که طبق نقشه راه واضح ذیل بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و تاکید رهبر معظم انقلاب بر استفاده از ظرفیت جوانان برای حل مشکلات کشور که فرمودند: «جوانان کشور می‌توانند همه مشکلات را حل کنند»(دیدار با پیشکسوتان جنگ تحمیلی شهریور۱۴۰۲)، حجت بر نسل انقلابی و پرورش یافته بر اساس اصول و مبانی انقلابی و اسلامی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تمام است تا با حضور در صحنه، اولا تکلیف اصلی که همانا ترغیب مردم برای حضوری پرشور در انتخابات است را انجام دهند و ثانیا با حضوری عالمانه، زمینه حل مشکلات را فراهم آورند.
در همین راستا، با تکیه بر دو وظیفه اساسی نمایندگان مجلس شورای اسلامی که همانا «قانونگذاری» و «نظارت بر اجرای قانون» است و با احترام به اصل پنجاه و هفتم قانون اساسی که اصل تفکیک قوا می‎باشد، بنا دارم با تلاش در زمینه اصلاح قانونگذاری و همچنین کمک به دولت محترم، توسعه مبتنی بر ظرفیت‌ها، رشد اقتصادی مبتنی بر افزایش اشتغال و همچنین ارتقای زمینه خدمت‌رسانی به مردم شریف و زحمتکش این حوزه انتخابیه را فراهم آورم. براساس مطالعات صورت گرفته در طرح آمایش سرزمینی در دو شهرستان لاهیجان و سیاهکل، توسعه و پیشرفت باید بر مبنای توسعه سبز یعنی توسعه تولیدات و صنایع کشاورزی، مواد غذایی و حوزه گردشگری باشد و ان‌شاالله تلاش خواهم کرد پس از اخذ تاییده نهادهای محترم نظارتی و کسب مجوز برای تبلیغات، برنامه جامع، کامل و البته «قابل اجرای» خود را منتشر کنم. اما متاسفانه باید عرض شود عدم برآورده شدن انتظارات جامعه نسبت به وعده‌های داده شده، لطماتی را بر ذهن و افکار بخشی از بدنه جامعه گذاشته که به هم‌قطارانم در این حوزه انتخابیه برادرانه توصیه دارم در راستای ترمیم ذهنیت مردم گام بردارند. همه متقاضیان حضور در عرصه کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی و البته دیگر نخبگان جامعه در شرایط کنونی وظیفه خطیری برعهده داشته و آنهم ایجاد فضایی برای داشتن انتخاباتی سالم، پرشور و دشمن‌شکن است.
در پایان این عریضه باید اذعان کنم بنده با اتکا به خدای بزرگ و همچنین احترام کامل و اطاعت محض از قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و با رویکردی انقلابی و جهادی پا به عرصه انتخابات گذاشته‌ام تا پس از جلب اعتماد مردم، مشکلات این حوزه انتخابیه در زمینه زیرساختی، درمانی، اقتصادی و فرهنگی را با همکاری دیگر قوا برطرف سازم، ان‌شاالله.

ارادتمند شما، مهدی خورسند
اول آبان ماه۱۴۰۲

قابل ذکر است ؛ خورسند دارای مدرک کارشناسی اقتصاد صنعتی، کارشناسی ارشد روابط بین‌الملل با گرایش مطالعات آسیای مرکزی و قفقاز از دانشگاه علامه طباطبایی و همچنین دانشجوی دکتری علوم سیاسی گرایش مسائل ایران می باشد.
از سوابق وی می‌توان به فعالیت در مجمع تشخیص مصلحت نظام، مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، شورای راهبردی روابط خارجی و قوه قضاییه اشاره کرد.
همچنین وی کارشناس ارشد حوزه چین و اوراسیا در صداوسیما بوده و بارها در برنامه‌های پخش زنده رسانه ملی به عنوان کارشناس به تحلیل تحولات نظام بین‌الملل و همچنین حوزه دیپلماسی اقتصادی کشور پرداخته است.
این کاندیدای جوان هم‌اکنون سرپرست اداره دیپلماسی اقتصادی و همکاری‌های بین‌المللی شهرداری تهران و همچنین مشاور اقتصادی دبیرکل مجمع شهرداران آسیایی می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان