گروه : سیاسی

ارتش رژیم صهیونیستی در ادعایی مضحک اعلام کرد که گروه‌های فلسطینی مسئول بمباران بیمارستان المعمدانی هستند.

کاشف خبر / به نقل از ایسنا، پس از جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی، اکانت‌های نزدیک به این رژیم در شبکه‌های اجتماعی از کشتار مردم فلسطین در غزه ابراز رضایت و خوشحالی کردند.

طبق گزارش رسانه‌ها، «هانانیا نفتالی» فرد رسانه‌ای نزدیک به نتانیاهو با انتشار مطلبی در شبکه اجتماعی ایکس، نوشت که ارتش رژیم صهیونیستی به بیمارستانی در غزه حمله کرده است اما پس از دقایقی توئیت خود را حذف کرد.
با آشکار شدن ابعاد این جنایت بی‌سابقه و موج محکومیت‌های جهانی توسط کشورها و ملت‌های جهان، ارتش رژیم صهیونیستی در ادعایی مضحک و با شانه خالی کردن از جنایات جنگی خود، مدعی شده گروه‌های فلسطینی مسئول حمله به بیمارستان هستند.

ویدئویی نیز که در شبکه‌های اجتماعی منتشر و در آن به گروه‌های مقاومت فلسطینی اتهام زنی شده، مربوط به سال ۲۰۲۲ است.

این درحالی است که کارشناسان نظامی اعلام کردند رژیم صهیونیستی برای کشتار بیشتر در بمباران بیمارستان المعمدانی از نوعی خاص موشک با قابلیت رهاسازی هزاران ترکش و قابلیت آتش‌زایی بیشتر استفاده کرده و نیروهای فلسطینی اساسا موشکی در اختیار ندارند که این‌ حجم از تخریب را ایجاد و چنین تلفاتی را بر جا بگذارد.

در تصاویر اولیه مخابره شده، حجم‌خرابی و نوع زخم‌های بجامانده در پیکر شهدا نشان می‌دهد، رژیم صهیونیستی از موشک‌های مخصوص برای بالا بردن تلفات و خرابی استفاده کرده است.

از ابتدای تهاجم به غزه، رژیم صهیونیستی در سکوت مجامع بین‌المللی بارها از تسلیحات نامتعارف از جمله حاوی فسفر سفید علیه غیرنظامیان استفاده کرده است.

طبق گزارش‌ها، آمریکا طی روزهای اخیر و همزمان با حمایت‌های گسترده نظامی و سیاسی، تسلیحات جدیدی برای رژیم صهیونیستی ارسال کرده است.

همچنین این حمله درست پس از نشست فرمانده سازمان تروریستی سنت‌کام با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به وقوع پیوست و ردپای واشنگتن در این جنایت به روشنی دیده می‌شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان