گروه : فرهنگی

هیات داوران دوازدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان معرفی شدند.

کاشف خبر / به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان ؛ دوازدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان حسین مسافر استانه ، امیر حسین شفیعی و فریبا متخصص را به عنوان داوران این رویداد هنری معرفی کرد.

امیر حسین شفیعی کارگردان، تهیه کننده و مدیر فرهنگی متولد ۱۳۶۳ اهل ورامین؛وی کارگردانی نمایش‌های دریادلان ، قهقرا، نامیرا ، هیس داستانک و تهیه کنندگی نمایش‌های بابا آدم است و ….بر عهده داشته است.

فریبا متخصص متولد ۱۳۴۰ اهل بروجرد ؛ وی کار هنری خود را از سال ۱۳۶۰ با تئاتر آغاز کرد و فعالیت خود را در تلویزیون و رادیو به ترتیب از سال‌های ۱۳۶۲ و ۱۳۶۸ آغاز و در سال ۱۳۷۰ به عرصه سینما راه یافت.

حسین مسافر استانه دیگر داور این جشنواره ؛ بازیگر ،کارگردان تئاتر و استاد دانشگاه است وی فارغ التحصیل کارشناسی کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبا ، دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد کارگردانی ، بازیگری از دانشگاه تربیت مدرس می باشد.

دوازدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند به دبیری رضا زنده دل شهردار از ۱۹ الی ۲۲مهر ۱۴۰۲ در ۶ نقطه از سطح شهر لاهیجان( پارک رفتگر ، پارک بعثت، محوطه جلوی اداره فرهنگ و ارشاد ، پارک گلها، بوستان هنر و حاشیه استخر ) برگزار می گردد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان