وزنه بردار پیشکسوت گیلانی بعد از کسب مدال نقره در مسابقات قهرمانی پیشکسوتان جهان به خاطر عکس یادگاری روی سکو با وزنه بردار اسرائیلی مادام العمر محروم شد.

در جریان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی پیشکسوتان جهان در لهستان، مصطفی رجایی لنگرودی، وزنه‌بردار پیشکسوت گیلانی، پس از کسب دو مدال نقره، به همراه وزنه‌بردار اسراییلی روی سکوی قهرمانی مسابقات رفت و عکس یادگاری گرفت.

فدراسیون وزنه برداری طی بیانیه ای اعلام کرد: فدراسیون وزنه‌برداری اقدام وزنه‌بردار پیشکسوت تیم ایران در جریان رقابت‌های قهرمانی پیشکسوتان جهان را که در مغایرت با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است به شدت محکوم می‌کند.

مواضع فدراسیون وزنه‌برداری همسو با مواضع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و این فدراسیون ضمن در نظر گرفتن محرومیت مادام العمر حضور در کلیه اماکن ورزشی برای ورزشکار خاطی (مصطفی رجایی)، سرپرست تیم اعزامی (حمید صالحی‌نیا) را نیز از سمت خود برکنار کرده و پس از بررسی‌های بیشتر، با کلیه خاطیان نیز برخورد جدی و قاطع صورت خواهد گرفت.

گفتنی است مصطفی رجایی از پیشکسوتان و مربیان وزنه برداری گیلان است که افتخارات متعددی  کسب کرده و شاگردان زیادی دارد. این که فدراسیون  هنوز پای وزنه بردار به ایران نرسیده بدون شنیدن صحبت‌های  ورزشکار  فی الفور حکم صادر می‌کند یک کار اشتباه و غیرقانونی است. این نشان می‌دهد  فدراسیون خود مسئولیتش را بر گردن نمی‌گیرد و تنها وزنه بردار را محروم می‌کند./ حکایت گیلان

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان