کاشف خبر / به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای شهر سیاهکل؛ کمیل لاهوتی عصر شنبه در همایش تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه، اظهار کرد: ساماندهی نیروهای انسانی و امکانات زیرساختی در دستور مدیریت شهری سیاهکل قرار گرفت.
وی با اشاره به نقش مهم خبرنگاران و اصحاب رسانه در بخش‌های مختلف افزود: رسانه‌ها پیشران توسعه، عمران و آبادانی شهری هستند و نقش مهمی در توسعه شهری دارند.
شهردار سیاهکل با اشاره به توانمندی‌ها و قابلیت‌های این شهر بیان کرد: سیاهکل دارای قابلیت‌های گردشگری فراوانی است که با بکارگیری آن می‌توان به رشد اقتصادی در این حوزه رسید.
لاهوتی با اشاره به همراهی و همدلی پارلمان شهری و مدیریت شهری اضافه کرد: پیشرفت و توسعه شهری از مسیر تعامل محوری و خرد جمعی می‌گذرد.
وی، مطالبه گری و نقد منصفانه را حق مسلم رسانه دانست و افزود: در کنار مطالبه گری و نقدهای منصفانه و به دور از حب و بغض می‌توان به توسعه رسید.
شهردار سیاهکل با بیان اینکه حکمرانی شهری با مشارکت مردم معنا پیدا می‌کند، گفت: مشارکت مردم در تمام زمینه‌ها منجر به موفقیت و دستاوردهای بزرگ می‌شود.
لاهوتی با اشاره به نقش محوری مردم و رسانه‌ها در پیشبرد اهداف اضافه کرد: مشارکت شهروندان در امورات شهری رویکرد اصلی مدیریت شهری سیاهکل است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان