گروه : فرهنگی

آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره هنری کودک و نوجوان هفت، با استقبال بسیار خوب علاقمندان و با حضور جمعی از هنرمندان و هنردوستان در سالن دکتر رحمدل مجتمع خاتم الانبیا (ص) رشت برگزار شد.
علی حلوی دبیر جشنواره و مدیر آموزشگاه سینمایی هفت در این مراسم ضمن تشکر از هنرمندان کودک و خانواده های آنها و عواملی که در برگزاری جشنواره همکاری داشتند بیان کرد: سیزدهمین جشنواره کودک و نوجوان هفت به مدت ۶ روز در تماشاخانه هفت برگزار شد که شامل ۱۴ نمایش و یک فرم نمایشی به همراه اتودهای تصویری دوره سینمایی بود.
وی ادامه داد: تلاش کردیم در مجموعه هفت فضایی را به وجود بیاوریم که کودکان و نوجوانان هنرمند بتوانند توانایی هایشان را نشان داده و آنچه که آموخته اند نمایش دهند.
وی افزود: این جشنواره صددرصد خصوصی است و از هیچ ارگانی، بودجه ای دریافت نمی شود‌. با این وجود، تلاش کردیم امکانات و شرایط خوبی برای هنرجویان فراهم آوریم تا بتوانند اجراهای خوبی داشته باشند.
دبیر جشنواره هفت افزود: فضایی که هنرجوی کودک با کسب مهارت ها، رفع استرس، یادگیری مشارکت های اجتماعی، تجربه می کند در جای دیگری به این شکل امکان پذیر نیست. در شرایطی که جوامع روز به روز مدرن تر می شود و از فضای سنتی دور می شود، افزایش مهارت های ارتباطی و اجتماعی کودکان حائز اهمیت است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در این شرایط اقتصادی بسیار دشوار است که در این سطح بتوانیم جشنواره برگزار کنیم. اما امیدواریم با یاری خدا و حمایت های خانواده های هنرجویان، بتوانیم همچنان فعال باشیم. انشالله تا پایان سال دو جشنواره دیگر و اجرای نمایش کودک خواهیم داشت.
گفتنی است این مراسم با اهدای لوح تقدیر به مربیان و عوامل برگزاری جشنواره و هنرجویان کودک و نوجوان به کار خود پایان داد‌.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان